آدام بک: بیت‌کوین به 10 میلیون دلار خواهد رسید!

اگر پیش‌بینی قیمت 10 میلیون دلاری آدام بک و هال فینی محقق شود، ارزش بازار بیت‌کوین(BTC) تقریباً 200 تریلیون دلار خواهد بود.

راهنمای مطالعه

آدام بک مدیرعامل بلاک استریم (Blockstream)، معتقد است که تا زمانی که فناوری لایه 2 بیت‌کوین و زیرساخت کیف پول بهبود یابد، قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا پایان نیمه ششم در سال 2032 به 10 میلیون دلار برسد.

در یک موضوع توییتری در 12 فوریه، مشارکت‌کننده بیت‌کوین کور(Core) به 509 هزار دنبال کننده‌اش توضیح داد که در چه شرایطی پیش‌بینی قیمت 10 میلیون دلاری هال فینی برای بیت‌کوین می‌تواند محقق شود.

بک اشاره کرد که قیمت بیت‌کوین از سال 2013 به‌طور میانگین سالانه دو برابر شده است و توضیح داد که اگر این روند ادامه یابد، قیمت بیت‌کوین در حدود 9 سال آینده به 10 میلیون دلار و 200 تریلیون دلار ارزش بازار خواهد رسید.

بااین‌حال، بک اعلام داشت که برای دستیابی به این رقم، پیشرفت‌ها در فناوری‌های لایه ۲ بیت‌کوین و زیرساخت کیف پول باید به‌سرعت ردیابی شوند تا به این نوآوری‌ها زمان داده شود تا مقیاس شوند:

 “من فکر می‌کنم در دو نیمه بعدی همه‌چیز “هجیان‌انگیز” خواهد شد. ما زمان زیادی برای گسترش فناوری خود نداریم. ما به مکانی نیاز داریم که میلیاردها کاربر بعدی بتوانند UTXO خود را داشته باشند، کلیدهای خود را، بدون تضعیف امنیت زنجیره اصلی با مقاومت در برابر سانسور داشته باشند.” 

در پاسخ به یک نظر، بک گفت که معتقد است پذیرش بیت‌کوین هنوز به انتهای منحنی S نرسیده است، زیرا تنها ۱ تا ۲ درصد از جمعیت جهان از بیت‌کوین استفاده کرده‌اند. او پیش‌بینی می‌کند که سرمایه‌گذاران بیشتری شروع به “انباشتن” بیت‌کوین در کیف پول‌ها خواهند کرد. وی افزود:

با توجه به نوسانات، من فکر می‌کنم بیت‌کوین می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بیش‌ازحد رشد کند و یکی از این ارزش‌های بازار 100 تا 300 تریلیون دلاری برای تصحیح و به‌دست آوردن مجدد پذیرش پایدارتر در طول زمان استفاده کند. من گمان می‌کنم که افراد با نقاط ورودی متوسط انگیزه زیادی برای فروش به‌صورت عمده در مقایسه باقیمت فعلی در آن زمان ندارند.

مدیرعامل این شرکت توضیح داد که بخشی از موج بعدی پذیرش ممکن است ناشی از چیزی باشد که او آن را «جهش هایپربیت‌کوین‌سازی» توصیف می‌کند – جایی که افراد در محیط‌های با تورم بسیار بالا به سمت بیت‌کوین با «عجله» می‌شتابند.

بااین‌حال، در پاسخ به نظر دیگری، بک همچنین اعتراف کرد که «ما تاکنون در مالی کردن بیت‌کوین کاملاً شکست‌خورده‌ایم». سایفرپانک(cypherpunk ) پیشنهاد کرد که بیت‌کوین را می‌توان در وام‌های مسکنی که دارایی به‌عنوان وثیقه استفاده می‌شود و بیت‌کوین به‌عنوان بهره استفاده کرد.

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

11 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
مشهدی
1 سال قبل

مطلب کامل و جامع بود تشکر

سحر
1 سال قبل

بسیار عالی

زانیار
1 سال قبل

فوق العاده بود

رضایی
1 سال قبل

مطلب کامل و فوق العاده

عظیمی
1 سال قبل

مطلب کامل بود

زانیار
1 سال قبل

مطلب خوبیه

رضایی
1 سال قبل

عالی

فاطمه
1 سال قبل

عالی

عظیمی
1 سال قبل

میرسه

بهار
1 سال قبل

خوب

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت