آرتور هیز: آلتکوین‌ها احتمالا 90 درصد سقوط می‌کنند!

راهنمای مطالعه

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیر عامل سابق بیت مکس (BitMEX)، پیش‌بینی کرد که آلت‌کوین‌ها  می‌‌توانند 90 درصد از جایی که در حال حاضر معامله می‌‌شوند، سقوط کنند. هیز همچنین درباره اینکه «دست‌های الماسی» بتوانند بیت‌کوین را از «سقوط فاجعه بار» نجات دهند، تردید دارد. او استدلال می‌کند که سرمایه‌گذاران نهادی در کاهش موقعیت خود به دلیل تغییر شرایط بازار تردید نخواهند کرد. با این حال، او معتقد است که بیت‌کوین(BTC) و اتریوم(ETH)، دو رمزارز پرچمدار در مقایسه سایر رمزارزها، کاهش بسیار کمتری خواهند داشت.

به گفته هیز، تغییر و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده، معکوس کننده اصلی بازار رمزارزها است. هیز می‌‌گوید که بانک‌های مرکزی در سرتاسر جهان در حال حاضر برای مبارزه با تورمی‌ که ظاهر شده است، تلاش می‌‌کنند. او معتقد است که اگر شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) به زیر 2 درصد برسد، فدرال رزرو می‌تواند لحن جنگ طلبانه خود را کنار بگذارد که این اتفاق به نظر بسیار بعید است. هیز همچنین بر این باور است که اگر تورم در آستانه انتخابات ایالات متحده، اولویت اصلی نباشد، بانک مرکزی ممکن است مسیر خود را تغییر دهد.

منبع: U.Today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت