آرتور هیز: YFI به 100 هزار دلار خواهد رسید!

راهنمای مطالعه

بدون شک YFI در حال حاضر روند صعودی انفجاری را تجربه می‌کند. در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ درصد رشد داشته و نزدیک به ۳۹ هزار دلار رسیده است. اکنون مدیرعامل صرافی بیت مکس پیش بینی جسورانه‌ای را درباره قیمت YFI بیان کرده است. YFI رمز ارز دیفای مربوط به Yearn Finance است. پروتکلی که در اواخر ماه جولای راه اندازی شد و سرمایه گذاران بی‌شماری که به دنبال سودآوری بودند به سمت خود جذب کرد. با توزیع عادلانه خود، YFI گران‌ترین آلت کوین شد، از بیت کوین سبقت گرفت و صعود چشمگیری را تجربه کرد.

این اتفاق باعث شد آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیر عامل بیت مکس، یکی از برجسته‌ترین صرافی‌های رمز ارزها در جهان، پیش بینی‌ جسورانه‌ای انجام دهد. به گفته وی، YFI به 100 هزار دلار خواهد رسید. براساس داده‌هایDeFi Pulse، ارزش کل قفل شده در پروتکل‌های وام تقریبا ۹ میلیارد دلار است و هیچ نشانه‌ای از روند نزولی وجود ندارد. در زمان نگارش این مقاله، Yearn Finance حدود ۱ میلیارد دلار ارزش دارد، در حالی که در هنگام شروع پروژه در ۱۷ جولای سال جاری، این مبلغ ۸ میلیون دلار بود.

جالب است بدانید که رمز ارزهای دیگر همچون YFII نیز سود زیادی کسب کرده اند. YFII، یک کلون YFI، در حال حاضر با قیمت ۵۲۵۰ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

به طور کلی، بازار در چند ساعت گذشته روند مثبتی را به نمایش گذاشته و سایر آلت کوین‌ها نیز سود قابل توجهی کسب کرده‌اند که چین لینک یک نمونه برجسته از آن است. چین لینک ۹ درصد رشد داشته است. این امر سلطه بیت کوین را به ۵۸.۴ درصد کاهش داده و باعث تقویت آلت کوین‌ها شده است.

به نظر می‌رسد روند صعودی و چشمگیر دیفای همچنان ادامه خواهد داشت و ممکن است پیش بینی هیز نیز محقق شود.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت