آمریکایی‌ها با کاهش ارزش دلار بیت‌ کوین خریداری می‌کنند!

راهنمای مطالعه

به دلیل شیوع ویروس کرونا، میزان پس انداز شخصی آمریکایی ها درصدد ثبت رکورد تاریخی است. بازده ارائه شده توسط موسسات مالی نزدیک به صفر می باشد. در عین حال، دارایی هایی همچون بیت کوین، سهام و طلا، همگی پس از سقوط ماه مارس سال جاری، سود دو رقمی از خود به نمایش گذاشته اند. درواقع شرایط اقتصادی و روند بازار به گونه ای است که دیگر دلار جایی در حساب های پس انداز آمریکایی ها ندارد، زیرا ارزش خود را از دست داده است.

گزارش های متعددی از شهروندان آمریکایی منتشر شده که در آن ها اشاره می کنند که قصد دارند دلار و دارایی نقدی خود را به دیگر بازارهای مالی همانند بیت کوین، طلا و نقره انتقال دهند. این عدم اعتمادی که در بین شهروندان به وجود آمده ناشی از تصمیمات غلط می باشد و روز به روز شاهد افت ارزش دلار می باشیم. واقعیت از آنچه که شبکه ی خبری و تحلیلی بلومبرگ (Bloomberg) عنوان می کند، بدتر است. ارزش دلار به سرعت در حال کاهش است. در واقع طبق گزارش روزنامه فایننشال تایمز (Financial Times)، جولای بدترین ماه یک دهه اخیر اقتصاد آمریکا بوده است.

تحلیل گران معتقدند که دور دیگر از محرک های اقتصادی می تواند این شرایط را بدتر کند و باعث بی ارزش تر شدن دلار شود. اما ظاهرا فدرال برای سرپا نگه داشتن کسب و کارها، چاره ی دیگری ندارد. احتمالا آمریکایی ها در کوتاه مدت با کاهش ارزش دارایی بیشتری مواجه می شوند و به دنبال تبدیل دارایی های خود هستند تا سود بیشتری کسب کنند. با این حال، چیزی به عنوان سود رایگان وجود ندارد. در دنیای سرمایه گذاری، بازده بالا همراه با ریسک بالا می باشد.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت