آنتونی اسکاراموچی: بیت ‌کوین توانست از طلا ارزشمند‌تر ظاهر شود!

راهنمای مطالعه

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیان‌گذار SkyBridge Capital در آخرین مصاحبه‌ی خود به صحبت پیرامون بیت‌ کوین (BTC) پرداخت. وی در این رابطه بیان کرد: “بیت کوین از طلا بهتر است زیرا ذخیره آن آسان‌تر‌، سرقت آن سخت‌تر و قابل حمل‌تر از باقی ارز‌ها است.”

آنتونی اسکاراموچی که به تازگی یک صندوق بیت کوین برای سرمایه گذاری راه اندازی کرده است، سودهای کلانی را برای رمز ارز بیت کوین پیش بینی می‌کند. وی در این رابطه افزود: “بیت کوین از طلایی که ارزشمند است، توانست ارزشمند‌تر ظاهر شود.”

اسکاراموچی جدا از تأسیس شرکت سرمایه گذاری خود و کار در بخش مالی، در سال 2017 به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید نیز فعالیت می‌کرد. اخیراً، وی به صراحت بیت کوین را ستایش کرده است زیرا شرکت وی تصمیم به راه اندازی یک صندوق مالی تخصیص داده شده، برای سرمایه گذاری در بیت کوین گرفت. پس از اعلام این خبر، اسکاراموچی گفت SkyBridge Capital در حدود 25 میلیون دلار در این بازار سرمایه گذاری خواهد کرد. اسکاراموچی با تاکید بیان کرد که طبق روایت قبلی خود، منحنی پذیرش بیت کوین هنوز در “مراحل ابتدایی” است. او معتقد است که ورود ثروتمندان و سرمایه‌گذاران تنها آغاز كار است.

بنیانگذار SkyBridge Capital بیان کرد که اگر رمزارز بیت کوین فقط به نیمی از سقف بازار فلز زرد برسد، حدود 5 تریلیون دلار افزایش می‌یابد. در حال حاضر با نزدیک بودن به 18.6 میلیون بیت کوین در گردش بازار، این موضوع منجر به برچسب قیمتی 270 هزار دلار برای هر واحد بیت کوین می‌شود. اسکاراموچی همچنین به بی ثباتی بیت کوین اشاره داشت که گویا مردم را دلسرد می‌کند. با این حال، وی بیان کرد که پس از عرضه عمومی سهام آمازون نیز چنین رفتار مشابهی را شاهد بودیم. علاوه بر این، وی اعلام کرد که بیت کوین سرمایه‌ای است که “مردم مجبور به خرید و نگهداری آن هستند”.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت