احتمال رشد 7 تا 36 درصدی بیت‌ کوین در هفته اول سال 2022!

راهنمای مطالعه

برخی از تحلیل‌گران بازار کریپتو معتقدند که بازار کریپتو پتانسیل سبز شدن را در یک هفته اول ماه ژانویه 2022 خواهد داشت. الکس کروگر (Alex Krüger)، تحلیلگر مطرح بازار به عنوان طرفدار اصلی این پیش‌بینی، آن را به عنوان “هفته اول از سال جدید بیت‌کوین” نام‌گذاری کرد. کروگر در تاریخ 29 دسامبر در توئیتر اشاره کرد که برای چهار سال گذشته به طور مداوم، بیت‌کوین از بازدهی مثبت در هفته اول ژانویه از 7 درصد تا 36 درصد بین سال‌های 2018 و 2021 برخوردار بوده است.

در سال 2021، بیت‌کوین در هفته اول ژانویه از 28،653 دلار به 41،441 دلار افزایش یافت. چشم انداز خوش بینانه کروگر در اوایل ماه ژانویه نشان از انتظار او از رویداد “جریان تامین مالی” است که به نظر می‌رسد مطابق با چشم انداز واقعی رائول پال (Raoul Pal)، دیگر فعال بازار رمزارز، همراستا است. پال در یک مصاحبه  یوتیوب در 27 دسامبر گفت که او معتقد است فروش زیر قیمت در بیت‌کوین به پایان رسید و در ماه ژانویه این رمزارز شروع به رشد خواهد کرد، زیرا سرمایه نهادی در بازار بازسازی می‌شود.

دیوید لیفچیتز (David Lifchitz) مدیر عامل شرکت اکسوآلفا معتقد است همچنان حتی با اینکه کمتر از 24 ساعت از سال 2021 باقی مانده است، موسسات هنوز مشغول به فروش هستند تا بتوانند از زیان مالیاتی جلوگیری کنند. نایجل گرین (Nigel Green )، مدیر عامل گروه توسعه شرکت فینتک اند ولث، معتقد است که دسامبر به عنوان بدترین ماه برای بیت‌کوین بوده و این روند از ماه مه سال 2021 شکل گرفته است او این روند را “فروشندگان هراسان عملا سرمایه رمزارزی خود را به خریداران ثروتمند می‌بخشند” عنوان کرد. گرین احساس می‌کند که بیت‌کوین می‌تواند سرمایه‌گذاران را از تورم جهانی محافظت کند.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت