احتمال ریزش بیشتر بیت‌ کوین و آلت‌ کوین‌ها طبق نظر ون‌دی‌پوپ!

راهنمای مطالعه

مایکل ون‌دی‌پوپ (Michaël van de Poppe )، تحلیل‌گر بازار رمزارز می‌گوید که جنگ کنونی در اروپای شرقی می‌تواند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را به پایین‌ترین سطح خود برساند. در یک ویدئوی جدید، این تحلیل‌گر به 165 هزار مشترک یوتیوب خود می‌گوید که درگیری بین اوکراین و روسیه باعث عدم اطمینان اقتصادی می‌شود که بر شاخص‌ها، نرخ تورم و همچنین قیمت طلا و بیت‌کوین تأثیر می‌گذارد. “در این مرحله، شاهد کاهش چشمگیر بیت‌کوین هستیم و این کاهش به چه علت است؟ این امر به دلیل وحشت کوتاه‌مدت است. شما باید درک کنید که معامله‌گران افرادی کوتاه‌مدت هستند، بسیار احساساتی عمل می‌کنند و این چیزی است که بازارها منعکس می‌کنند…”

این تحلیل‌گر می‌گوید که رکود فعلی، شکافی بین قیمت بیت‌کوین و ارزش آن ایجاد می‌کند که می‌تواند فرصتی برای کسانی باشد که همچنان سرسختانه پای رمزارزهای برتر ایستاده‌اند. بااین‌حال، او می‌گوید که بیت‌کوین هنوز هم می‌تواند به پایین‌ترین حد خود در حدود 30 هزار دلار برسد. “دلیل کاهش قیمت بیت‌کوین در حال حاضر به دلیل افقی است که در حال باریک شدن است یا بازه زمانی آن کوچک‌تر یا کوتاه‌تر می‌شود که طی آن مردم از آن دارایی‌های خود در بازار رمزارزها صرف‌نظر می‌کنند و به سمت دلار آمریکا یا به سمت طلا حرکت می‌کنند. این همان چیزی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم.”

وی در ادامه افزود که آلت‌کوین‌ها، به رهبری اتریوم، فشار زیادی از طرف فروش دارند که می‌تواند آن‌ها را بیشتر پایین بیاورد و این فشار احتمالاً تا زمانی که اتریوم به مرز 2 هزار دلار برسد، ادامه خواهد داشت. “اگر به آلت‌کوین‌ها نگاه کنیم، به‌وضوح می‌توان دید که آلت‌کوین‌ها علاقه‌ای به بالا رفتن ندارند. درواقع آلت‌کوین‌ها بیشتر ریزش می‌کنند. در مورد بازارهایی که منجر به فروش آلت‌کوین ها می‌شود، ابهامات زیادی وجود دارد، به‌خصوص وقتی به اتریوم نگاه می‌کنید، می‌توانیم نتیجه بگیریم که سقف‌های پایین‌تری داشته‌ایم. به‌تازگی یک دیدگاه احتمالی در مورد بیت‌کوین را بیان کرده‌ایم که در این دیدگاه پیش از بازگشت قیمت، پایین‌ترین کف را خواهیم دید.”

منبع: Dailyhodl

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت