احتمال شروع فصل آلت‌ کوین‌ها طبق نظر برخی از تحلیل‌گران!

راهنمای مطالعه

شکسته شدن سقف تاریخی برخی آلت‌کوین‌ها و کاهش شاخص سلطه بیت‌کوین (BTC)، بسیاری از تحلیل‌گران را متقاعد کرد که فصل آلت‌کوین‌ها آغاز شده است. طی کمتر از یک ماه، بیت‌کوین از کف 29500 دلاری خود در 20 جولای به سقف 48200 دلار در 14 آگوست رسید و این موضوع جو مثبت تازه‌ای را به بازار رمزارز و معامله‌گرانی که از وقوع دوباره یک بازار خرسی فرسایشی هراس داشتند القا کرده است. درحال حاضر رالی بیت‌کوین در سطح قیمتی 45 هزار دلار متوقف شده و این مرحله از معاملات رنج در بیت‌کوین، فرصتی را برای پیشروی آلت‌کوین‌ها فراهم کرده است.

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده، از 20 جولای تاکنون ارزش کل بازار آلت‌کوین‌ها 80 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که از 30 جولای شاخص سلطه بیت‌کوین با کاهش 10 درصدی همراه بوده است.

داده‌های سایت تریدینگ ویو (TradingView) نشان می‌دهد که طی هفته‌های اخیر شاخص سلطه بیت‌کوین درحال افزایش بوده، اما در 30 جولای قیمت برخی از پروژه‌های آلت‌کوین به دلایلی چون رسیدن به اشباع فروش، مشارکت‌های جدید و به روز‌رسانی‌ در پروتکل‌ها با جهش بزرگی همراه شد و در نتیجه روند رشد سلطه بیت‌کوین متوقف گردید. همچنین طی یک ماه اخیر، پروژه‌هایی که عمدتاً بر NFTها و دیفای متمرکز هستند از جمله آلت‌کوین‌هایی بودند که بیشترین رشد را به خود اختصاص دادند.

.

افزایش قیمت آلت‌کوین‌ها، معامله‌گران را بر آن داشته تا شروع فصل جدیدی از‌ آلت‌کوین را پیش‌بینی نمایند. یکی از تحلیل‌گران بازار با نام مستعار The Moon در توییتر بیان کرده است که فصل آلت‌کوین پس از یک رالی قیمت بزرگ در بیت‌کوین آغاز خواهد شد، به ویژه زمانی که قیمت بیت‌کوین متوقف شده و یا پول بک بزند. یکی دیگر از شواهدی که حاکی از آغاز فصل آلت‌کوین است، افزایش تعداد آلت‌کوین‌هایی است که طی دو هفته اخیر سقف تاریخی خود را شکسته‌اند. اگرچه بازار در زمان نگارش این خبر، در روند اصلاح اندکی قرار دارد، اما شواهد حاکی از شروع فصل آلت‌کوین‌ها می‌باشد.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت