اختلاف‌نظر تحلیل‌گران بر سر آینده‌ی اتریوم!

راهنمای مطالعه

اتریوم (ETH) در روزهای اخیر عملکرد خوبی داشت و توانست رشد چند درصدی مناسبی را تجربه کند. روند اخیر برخی از تحلیل گران را متقاعد کرد که اتریوم در آستانه یک روند صعودی قرار دارد و می تواند از سطوح جدید عبور کند.

اما معامله گر مشهور بازار رمز ارز، Joe007 در آخرین صحبت خود پیرامون اتریوم اظهار داشت که تصور نمی کند این رمز ارز هرگز بتواند دوباره به قیمت اوج خود برسد. وی افزود:

“من به شدت تردید دارد که اتریوم، بیت‌کوین‌کش (BCH) و غیره بتوانند به اوج قیمت خود برگردند. حتی اگر شت کوین ها به دلیل سادگی  برخی از فعالان بازار به طور کلی از بین نروند، امواج جدیدی از پول های کلاهبرداری جایگزین اتریوم و دیگر رمز ارزها خواهد شد.”

اگر اتریوم بخواهد از قیمت فعلی به بالاترین سطح خود یعنی 1450 دلار برسد، باید یک جهش چندین برابری را تجربه کند و این موضوع در استانداردهای رمز ارزها قابل اجرا نیست، اما Joe007 فکر می کنند پول به سمت کلاهبرداری های جدید سوق پیدا کند. Joe007 مدت ها است که منتقد روند اتریوم، به ویژه در بحث دیفای و اتریوم 2.0 می باشد. وی پیشتر بیان کرده بود، تصور می کند که دیفای یک طرح بازاریابی دارایی است که ارزش اساسی کمی را ارائه می دهد. وی حتی، اتریوم 2.0 را نیز یک کلاهبرداری بزرگ توسط توسعه دهندگان می داند. لازم به ذکر است که Joe007 به طور کلی مخالف آلت کوین ها می باشد.

موافقان اتریوم

اما تحلیل گرانی نیز وجود دارند که معتقدند اتریوم رشد چشمگیری خواهد داشت. جوزف تودارو (Joseph Todaro)، مدیر شرکت Blocktown Capital در ماه ژوئن اعلام کرد:

“ICOها به اتریوم در سال 2017 کمک کردند تا بیش از 100 میلیارد دلار را انتقال دهد. در چرخه بعدی، احتمالا دیفای به این رمز ارز کمک کند تا به تریلیون دلار در بازار برسد و این موضوع باعث رشد اتریوم خواهد شد.”

کریس بورنیسکه (Chris Burniske) از Placeholder Capital اظهار داشت که اتریوم می تواند در روند صعودی آتی به 7500 دلار برسد. وی افزود، اتریوم به دلیل اقتصاد زنجیره ای خود افزایش می یابد و از طریق خرده فروشی رشد خواهد کرد.

منبع: Bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت