ادامه روند صعودی اتریوم و پیش‌بینی 20 هزار دلاری!

راهنمای مطالعه

یک روز دیگر هم گذشت و همچنان اتريوم (ETH) به عنوان پیشتاز بازار رمز ارز در صدر اخبار این بازار قرار گرفته است. قیمت اتریوم در ادامه روند صعودی خود، در حال ثبت رکوردهای جدید می‌باشد اما باید اشاره کرد که افزایش هزینه‌های كارمزد اين رمز ارز باعث شده كه شبکه مورد استفاده آن بسيار پر هزینه شود. در اوایل روز پنجشنبه، قیمت اتريوم در ادامه رالی خود، قیمت 1700 دلاری را توانست برای خود به ثبت برساند. اتريوم اکنون 17 درصد بالاتر از بالاترین سطح قبلی خود در سه سال پیش است و در صورت ادامه حرکت می‌تواند به راحتی جلوتر برود و ارزش بيشتري پيدا كند.

از ابتدای سال تاکنون قیمت اتريوم به میزان 130 درصد افزایش یافته است. برای مقایسه، بیت کوین (BTC) در مدت مشابه فقط 30 درصد افزايش ارزش را تجربه کرده است.

در زمان انتشار خبر، اتريوم کمی عقب نشینی کرده بود و طبق اعلام صرافي Binance معامله اتريوم با 1665 دلار انجام می‌شود. مانند هر دارایی رمز ارز ديگري که به بالاترین قیمت جدید خود می‌رسد، پیش بینی‌های بلند مدت قیمت اتريوم شروع به ظهور می‌کنند و یکي از بزرگترين اين پيش بيني‌ها توسط رائول پال (Raoul Pal)، اقتصاددان و مدیر عامل شرکت Global Macro Investor مطرح شده است. اين استراتژیست سرمایه گذار با پیش بینی جسورانه 20 هزار دلاری قيمت اتريوم، آينده درخشاني را براي اين رمز ارز مي‌بيند.

شاید 20 هزار دلار جنبه خوش بینانه‌اي براي اتريوم باشد اما وقتی اتريوم  2.0 با فاز 1 ترکیب و شروع به کار کند، قیمت این رمز ارز به راحتی می تواند به 5 هزار دلار برسد. با در نظر گرفتن ارزش اتریوم در زمان نگارش این خبر، در حال حاضر حدود 4.9 میلیارد دلار اتريوم در قرارداد Beacon Chain قفل شده است و اين موضوع حداقل برای یک سال غیرقابل تغییر است. بیش از 3 میلیون اتريوم در این طرح وجود دارد و تا زمانی که فاز 1.5 این دو با هم ادغام نشود، سرمایه گذاران به دارایی‌های خود دسترسی نخواهند داشت.

در کنار تمام مزیت‌های شبکه‌ی اتریوم، کارمزد بالای این شبکه در زمان اوج ترافیک، بزرگترین مشکل این شبکه است. طبق آخرین آمار ارائه شده، این شبکه کارمزد نزدیک به 20 دلار را نیز تجربه کرده است. این موضوع باعث شده است که معامله خرد در سيستم مالي غيرمتمركز پایدار نباشد زیرا انتقال هر چیزی کمتر از هزار دلار در توكن های ERC-20 باعث ايجاد ضرر و زيان است. شایان ذکر است که سیستم مالی غیرمترکز در حال توسعه می‌باشد و قطعا این بستر در آینده گسترش خواهد یافت. بنابراین کارمزد بالا قطعا می‌تواند کارکرد این شبکه را مختل خواهد کرد.

منبع: Cyrptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت