ارزش بازار استیبل‌کوین تتر در سال ۲۰۲۰، نزدیک به ۴ برابر افزایش یافت!

راهنمای مطالعه

رشد حوزه دیفای سبب افزایش حجم انبوه تتر (USDT) در سال ۲۰۲۰ شده است، تنها ۳ میلیارد دلار فقط در ماه گذشته به حجم در گردش این استیبل کوین اضافه شد که ارزش بازار آن را به بیش از ۱۵ میلیارد دلار افزایش داد. در ابتدای سال جاری بیش از ۴ میلیارد دلار تتر در گردش بود و امروز این رقم به بیش از ۱۵ میلیارد دلار رسیده است. تحلیل‌گران، دیفای را به عنوان نیروی محرکه افزایش حجم تتر می‌دانند، زیرا منابع نقدینگی بیشتر بر استیبل کوین‌ها استوار هستند و تتر نیز به عنوان پیشتاز استیبل کوین‌ها در بازار رمز ارز خود را مطرح کرده است.

 بر طبق گزارش منتشر شده، متوسط ارزش انتقال روزانه تتر از اواخر ماه گذشته نسبت به پی پال (PayPal) فراتر رفته است، زیرا افزایش تقاضا برای استیبل کوین همچنان ادامه دارد.

شرکت تتر در ۱۷ سپتامبر سال جاری اعلام کرد که ماه گذشته ارزش بازار این رمز ارز بیشتر شده و افزود:

“تتر به تازگی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار رسیده و فقط در یک ماه گذشته، ارزش بازار تتر بیش از ۳ میلیارد دلار افزایش یافته است و جایگاه شماره یک را به عنوان باثبات‌ترین و قابل اعتمادترین رمز ارز حفظ کرده است.”

داده‌های شبکه‌ی خبری و تحلیلی Flipsidecrypto، آمار تحرکات تتر بین کاربران و تبادلات در این ماه را نشان می‌دهد. مبادلات اصلی متمرکز تتر بین صرافی‌های بایننس و بیتمکس، ارزشی به میزان ۲ میلیارد دلار را شامل می‌شود که عدد چشمگیری است. براساس گزارش بنیاد تتر، میزان این استیبل کوین در شبکه‌ی اتریوم اکنون به بیش از ۱۰ میلیارد دلار، یعنی تقریبا دو سوم کل عرضه آن افزایش یافته است. مابقی حجم این استیبل کوین در شبکه‌های ترون و همچنین شبکه‌ی Omni قرار دارد.

در اواخر ماه گذشته نیز، تتر طبق گزارش شبکه‌ی خبری کوین تلگراف، یک میلیارد مبادله رمز ارز از صرافی بیتفینکس به بایننس انجام داد. این مبادله به این دلیل آغاز شد که بایننس یک میلیارد دلار تتر مازاد بر اساس بلاک چین ترون داشت و می‌خواست آن را با مقدار معادل تتر مستقر در اتریوم معامله کند. تحلیل‌گران بر این باورند که رشد استیبل کوین‌ها با توجه به جو مثبت حاکم بر بازار رمز ارز و همچنین بحران اقتصادی پیش آمده، امری اجتناب ناپذیر است و این روند می‌تواند ادامه دار باشد.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت