ارزش یک بیت ‌کوین تا سال 2023 برابر با یک بوگاتی خواهد بود!

راهنمای مطالعه

در این روزها که خطر افول هر لحظه دلار آمریکا را تهدید می‌کند، مدیر عامل صرافی کراکن (Kraken)، معتقد است که لامبورگینی (Lamborghini) و بوگاتی (Bugatti) می‌توانند ملاک‌ بهتری برای ارزش‌گذاری بیت‌کوین (BTC) باشند. جس پاول (jesse Powell)، مدیرعامل صرافی کراکن، اخیراً در مصاحبه‌ای با رسانه بلومبرگ (Bloomberg) ضمن نادرست دانستن پیش‌بینی قیمت بلندمدت بیت‌کوین بر حسب دلار، بر ماهیت تورم‌زای ارزهای فیات (Fiat) تاکید کرد. مدیر عامل کراکن در پاسخ به سوالی درخصوص پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین تا انتهای سال بیان کرد: “ فکر می‌کنم نمی‌توان حد و انتهایی را برای قیمت بیت‌کوین متصور بود و تا زمانی که ارزش آن را بر حسب دلار می‌سنجیم، درک این موضوع دشوار خواهد بود”.

پاول گزینه‌های دیگری را برای ارزش‌گذاری قیمت بیت‌کوین پیشنهاد می‌دهد و پیش‌بینی او این است که ارزش هر واحد از این رمزارز که اکنون برابر با ارزش یک خودرو تسلا مدل 3 است، تا انتهای سال به ارزشی برابر با یک خودرو لامبورگینی و همچنین تا سال 2023 برابر با ارزش یک بوگاتی خواهد رسید. وی افزود:

“ به نظر من ارزش‌گذاری بیت‌کوین در برابر چنین دارایی‌هایی برای جامعه رمزارز آسان‌تر است، زیرا هیچکس نمی‌داند که چه بر سر دلار آمریکا خواهد آمد”.

بیت‌کوین بخش عمده‌ای از سال 2019 و نیمه اول سال 2020 را با ارزشی برابر با یک خودرو هوندا سیویک (Honda Civic) دست دوم مدل 2010 معامله شد، این درحالی است که در انتهای همان سال پس از فتح سقف قیمتی جدید، با یک واحد بیت‌کوین امکان خرید یک سیویک صفر کیلومتر وجود داشت. پاول همچنین در پاسخ به پرسشی در رابطه با اتریوم (ETH)، ضمن تاکید بر اهمیت حوزه درحال پیشرفت NFT، بیان کرد: “ تمام فعالیت‌های NFT در حقیقت باعث افزایش استفاده از اتریوم شده است”.

پاول همچنین ضمن تاکید بر نامشخص بودن زمان تکمیل بازسازی اتریوم 2، بیان کرد که واریزی‌ها به قرارداد استیکینگ (Staking) اتریوم درحال حذف این رمز ارز از منابع در گردش است. در رابطه با آلت‌کوین‌ها، پاول با اشاره به سر و صداهای پیرامون ارز پولکادات (DOT)، بیان کرد که با توجه به مسائل مقیاس پذیری و کارمزدها در این شبکه، احتمالاً این رمزارز به اتریوم بعدی تبدیل خواهد. وی ضمن اشاره به کارمزد پایین‌تر شبکه پولکادات، بیان کرد: “ کوین‌های زیاد دیگری بر روی این شبکه در حال راه‌اندازی هستند و به نظرم به زودی شاهد انتقال بسیاری از کوین‌های شبکه اتریوم به شبکه پولکادات خواهیم بود”.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت