افزایش دو برابری قیمت دوج‌ کوین در یک روز و کاهش قیمت بیت‌ کوین!

راهنمای مطالعه

ارزش رمزارز دوج‌کوین (DOGE)، یکی از میم‌کوین‌های (MemeCoin) مورد علاقه ایلان ماسک (Elon Musk)، در زمان نگارش این خبر، طی 24 ساعت گذشته دو برابر شده و سقف جدید 0.29 دلار را فتح کرده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌تلگراف مارکتس پرو (Cointelegraph Markets Pro) و وب سایت تریدینگ ویو (TradingView)، در 16 آپریل رمزارز دوج کوین‌ عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر رمزارزها داشته است. پس از این جهش قیمت باورنکردنی، اکنون دوج‌کوین در جایگاه هشتم به لحاظ ارزش بازار قرارگرفته و از رمزارزهای لایت‌کوین (LTC)، چین‌لینک (LINK) و یونی‌سواپ (UNI) پیشی گرفته است. در زمان نگارش این خبر، هر واحد دوج‌کوین به ارزش 0.27 دلار درحال معامله است. بازدهی این رمزارز در تایم‌فریم‌های مختلف بسیار جذاب و حیرت‌انگیز بوده، به طوریکه 100 درصد در یک روز، 300 درصد در طول هفته گذشته و از ابتدای سال تاکنون بیش از 5000 درصد بازدهی داشته است.

همچنین از سال گذشته تاکنون نیز این رمزارز 12600 درصد رشد داشته و حتی باعث غافل‌گیری بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای نیز شده است. در این رابطه اسکات ملکر (Scott Melker) در توییتر بیان کرده است:

“در این سا‌ل‌ها این اولین پامپ دوج‌کوین است که آن را از دست می‌دهم، اما هنوز هم قطعا دوست دارم آن را دنبال کنم. این دارایی محبوب، زندگی‌ من را در سال 2017 متحول کرد. خوش به حالتان که این رمزارز را دارید، اینطور نیست؟”

توقف بیت‌کوین در کنار رشد نجومی دوج‌کوین!

درحالی که شاهین اقبال بر شانه‌های دوج‌کوین نشسته، در دیگر سوی بازار، بیت‌کوین (BTC) روز خوبی را سپری نکرده و به نظر می‌رسد که مطابق با پیش‌بینی‌ها در روند نزولی هرچند اندک قرار گرفته است. پس از ‌چندین بار برخورد با حمایت 61 هزار دلار در روزهای اخیر، در نهایت امروز بیت‌کوین با افت بیشتری همراه شده و یک زیان حدود 3.2 درصدی را در زمان نگارش این خبر طی 24 ساعت گذشته تجربه کرده است. سلطه ارزش بازار بیت‌کوین اکنون در سطح 52 درصدی قرار دارد و طی هفته‌های اخیر به طور قابل‌توجهی کاهش یافته و فرصت را برای رشد آلت‌کوین‌ها فراهم کرده است.

از طرفی دیگر، اعلام ممنوعیت معامله رمزارزها توسط بانک مرکزی کشور ترکیه، باعث شده تا افراد بیشتری از این حرکت صعودی بازار بی‌نصیب بمانند. این اقدام به منظور جلوگیری از اثراث جبران ناپذیر احتمالی رمزارزها بر شبکه پرداخت فیات این کشور صورت گرفته است. خبرگزاری رویترز در این رابطه بیان کرده است که: “مقامات ترکیه اینطور قلمداد کرده‌اند که استفاده از رمزارز در پرداخت‌ها می‌تواند زیان‌های جبران ناپذیری را برای طرفین معاملات به همراه داشته باشد که  این تصمیم به دلیل عواملی است که اعتماد به روش‌ها و ابزارهای پرداخت فعلی در این کشور را خدشه دار خواهد کرد”.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت