افزایش چشمگیر درآمد استخراج‌کنندگان بیت‌کوین نسبت به پایین‌‎ترین سطح سال 2022!

راهنمای مطالعه

در طول سال 2022 صنعت استخراج بیت‌کوین به دلیل بازار نزولی طولانی‌مدت که در صورت تبدیل ارز استخراج شده به دلار آمریکا و درآمد آن‌ها به‌طور مستقیم تأثیر داشته است، استرس فراوانی را تحمل کرده است. بااین‌حال، ماینرهایی که در کمترین روز درآمد ماینینگ سال، یعنی 13 ژوئن مقاومت کردند، پاداش خود را دریافت کردند و شاهد افزایش 68  درصدی درآمد استخراج در یک ماه بودند.

در طول سال، درآمد حاصل از استخراج بیت‌کوین به دلیل عوامل متعددی که حول احساسات سرمایه‌گذار متمرکزشده‌اند، کاهش یافت. این کاهش به دنبال تنش‌های ناشی از سقوط بازار، فروپاشی اکوسیستم و سرمایه‌گذاری‌های زیان‌آور بود. با کاهش هیجانات، وضعیت اکوسیستم بیت‌کوین با کمک عوامل تعیین‌کننده متعددی ازجمله درآمد استخراج‌کنندگان به دلار، مشکل شبکه و نرخ هش بهبود یافت.

داده‌های بلاک چین دات کام تأیید می‌کند که درآمد استخراج بیت‌کوین نزدیک به 69 درصد افزایش‌یافته است و از 13.928 میلیون دلار در 13 جولای به 23.488 میلیون دلار در 12 اوت رسیده است.

در کنار درآمد استخراج، نرخ هش بیت‌کوین در ماه گذشته بیش از 10 درصد رشد داشته است و به انعطاف‌پذیری شبکه در برابر حملات خرج مضاعف افزوده‌شده است. بااین‌حال، درنتیجه، سختی شبکه – معیاری برای تخمین سختی استخراج یک بلوک جدید بیت‌کوین – برای اولین بار از ژوئن افزایش یافت.

با بازتاب نتایج مثبت در سراسر شبکه بیت‌کوین، شرکت‌های استخراج کریپتو افزایش قیمت سهام را طی ماه گذشته گزارش کردند.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

1 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
1 سال قبل

6

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت