افزایش چشمگیر سرمایه‌ گذاری در بازار رمزارز در سال 2021 و امیدواری به آینده درخشان!

راهنمای مطالعه

در سال 2021 سرمایه‌گذاری در فضای رمزارزها افزایش چشمگیری داشت. در مقایسه با سرمایه‌گذاری 5.4 میلیارد دلاری در سال 2020، سال 2021 پروژه‌های رمز ارز در سراسر جهان بیش از 30 میلیارد دلار جذب سرمایه داشتند. پالس‌این‌فین‌تک (Pulse in Fintech) و کی‌پی‌ام‌جی (KPMG) با انتشار گزارشی به افزایش باورنکردنی آگاهی و علاقه‌مندی به بازار رمزارز اشاره نمود. شرکت‌های مالکیت نهادی در سال 2021، به بررسی نقش رمزارزها در خدمات مالی پرداختند و سرمایه‌گذاران با فضای حقیقی بلاک‌چین مأنوس شدند، درواقع این شرکت‌ها نه تنها ارزش بالقوه امروزه رمزارز را شناختند بلکه با دریچه فرصت‌هایی که رمزارزها در آینده به وجود می آورند نیز آشنا شدند.

بر طبق این گزارش در سال 2022 افزایش رو به رشد علاقه و سرمایه‌گذاری در فضای رمزارزها از سوی خرده‌فروشان و سرمایه‌گذاران سازمانی پیش‌بینی می‌شود. برایان هیور (Brian Heaver)، مدیرعامل کی‌پی‌ام‌جی می‌گوید: “مسلماً امسال یکی از مهم‌ترین سال‌ها ازنظر خرده‌فروشی و سرمایه‌گذاری درزمینه رمزارزها است.” برطبق این گزارش انتظار می‌رود در این سال شاهد افزایش همکاری بین شرکت‌های رمزنگاری و تنظیم‌کننده‌ها باشیم. در حال حاضر تعداد باورنکردنی از شرکت‌ها در تلاش برای فعالیت در حوزه رمزارزها و بلاک‌چین هستند. در سال 2022 فناوری وب 3 نیز بسیار موردتوجه قرار خواهد گرفت و شرکت‌ها تلاش خواهند کرد تا به این حوزه ورود کنند.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت