الکس مشینسکی: قیمت بیت‌ کوین در سال 2021 به 160 هزار دلار خواهد رسید!

راهنمای مطالعه

الکس مشینسکی (Alex Mashinsky) مدیر ارشد و هم‌بنیان‌گذار شرکت سلسیوس (Celsius) در جریان مراسم بیت‌کوین 2021 در شهر میامی به وب‌سایت کوین‌تلگراف (Cointelegraph ) گفت انتظار می‌رود که بیت کوین امسال به 160 هزار دلار یا احتمالاً کمی پایین‌تر برسد. وی در این رابطه بیان کرد:” ما هنوز بیشترین مقادیر 2021 را ندیده‌ایم و مسیر زیادی هنوز باقی مانده است”.

مشینسکی همچنین اظهار داشت بازار رمز ارز پس از اینکه قیمت بیت‌کوین به رقم بی‌سابقه بالاتر از 63 هزار دلار رسید، نیازمند اصلاح بود:

” وقتی خیلی بالا می‌روید و خیلی سریع حرکت می‌کنید، مجبور به اصلاح هستید. می‌توانید توییت‌های من را در ماه فوریه و مارس مشاهده کنید که گفته بودم ما سقوط خواهیم داشت، ما اصلاح خواهیم داشت. من قیمت 30 هزار دلاری را پیش‌بینی کرده بودم. بیت‌کوین مانند یک فنر است – ما آن را بیش از حد کشش می‌دهیم و بیش از حد اهرم به آن وارد می‌کنیم. افراد زیادی حریص شدند.”

ایلان ماسک (Elon Musk) در حال دست‌کاری بازار است

مشینسکی علاوه بر بحث در مورد قیمت بیت‌کوین، در مورد توییت‌های اخیر ایلان ماسک پیرامون این رمز ارز نیز اظهارنظر کرد. به گفته مشینسکی ماسک به جامعه رمز ارز کمک نمی‌کند بلکه بیشتر به دنبال دست‌کاری در بازار است. مشینسکی همچنین خاطرنشان کرد در صورتی که شرکت تسلا پرداخت‌های بیت‌کوین را بپذیرد، این موضوع به سود ماسک خواهد بود نه مصرف‌کنندگان.

” اگر ثروتمندترین مرد جهان مایل است بیت‌کوین را با تسلا معاوضه کند، باید از خود بپرسید این معامله بیشتر به نفع چه کسی است؟ هر لحظه که یک محصول تسلا را خریداری می‌کنید، ارزش آن کمتر از مبلغی است که برای آن پرداخته‌اید، اما بیت‌کوین به افزایش ارزش خود ادامه می‌دهد. این معامله برای ایلان خوب است، اما برای شما خوب نیست.”

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت