امکان مبادله TON در تلگرام فراهم شد!

راهنمای مطالعه

اداره‌ی کل اوراق بهادار، جاه‌طلبی تلگرام برای راه‌اندازی تون کوین (TON) را متوقف کرد اما این پروژه هرگز از بین نرفت و اکنون آماده استفاده و معامله در برخی از صرافی‌ها و از طریق یک ربات درون برنامه‌ی تلگرام است.

در 26 آوریل، بنیاد تون ربات جدیدی را معرفی کرد که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را با استفاده از توکن شبکه در داخل برنامه تلگرام فعال می‌کند. این ویژگی جدید برای بیش از 550 میلیون کاربر که از تلگرام استفاده می‌کنند، مناسب است و می‌توانند با استفاده از بلاک‌چین که توسط تلگرام پیش‌بینی‌شده بود، تون را بدون کارمزد ارسال و دریافت کنند و از معامله این رمز ارز سود ببرند. این ویژگی در 28 آوریل راه‌اندازی شد، روزی که تون برای خرید در اکی ایکس، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در مالتا در دسترس خواهد بود.

با این ویژگی جدید، تلگرام پتانسیل رقابت با دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر را که از سال گذشته از نکاتی در مورد بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) پشتیبانی می‌کند را خواهد داشت. به گفته این بنیاد، هدف از این ویژگی جدید این است که کاربران بتوانند تراکنش‌ها را به آسانی ارسال یک پیام متنی انجام دهند و از پیچیدگی‌های مرتبط با مدیریت کیف پول رمزنگاری و آدرس‌های رمزنگاری طولانی غیرقابل‌خواندن توسط انسان اجتناب کنند.

همچنین، طبق بیانیه‌ای که با کوین دسک (Coindesk ) مشترکا صادرشده، بنیاد تون انتظار دارد شاهد استفاده از این روش پرداخت توسط مصرف‌کنندگان برای خرید کالاها و خدمات از شرکت‌های مختلف باشد.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت