امیدواری خرده‌فروشان آمریکایی به فراگیری بازار رمزارز!

راهنمای مطالعه

طبق نظرسنجی جدید پلتفرم دیلویت، خرده‌فروشان آمریکایی معتقدند که پذیرش رمزارزها در بین مشاغل به بالاترین حد خود می‌رسد زیرا 83 درصد از آن‌ها فکر می‌کنند که “ارزهای دیجیتال” ظرف ده سال آینده به یک بستر پرداخت قانونی تبدیل می‌شوند. این گزارش نشان می‌دهد که 85 درصد از پاسخ‌دهندگان انتظار دارند استفاده از رمزارز برای خرید در همان بازه زمانی به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد.

همچنین 75 درصد از خرده‌فروشان ایالات‌متحده برای همگام بودن با این رشد، برنامه‌هایی را برای پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری یا استیبل‌کوین در دو سال آینده آغاز کرده‌اند.

بیش از 50 درصد از خرده‌فروشان با درآمد بالای 500 میلیون دلار حداقل یک‌میلیون دلار از بودجه خود را به ساخت زیرساخت‌های پرداخت برای ارزهای دیجیتال اختصاص داده‌اند.

از سوی دیگر، 73 درصد از خرده‌فروشان که سالانه بین 10 تا 100 میلیون دلار درآمد دارند، بین 100 هزار تا 1 میلیون دلار نیز سرمایه‌گذاری می‌کنند تا زیرساخت‌های لازم برای پرداخت‌های رمزنگاری را ایجاد کنند.

علاقه مصرف‌کنندگان به ارزهای دیجیتال ریشه اصلی برنامه‌های تجار برای پذیرش است. 64 درصد از خرده‌فروشان ادعا می‌کنند که مصرف‌کنندگان آن‌ها علاقه زیادی به پرداخت‌های رمزنگاری نشان داده‌اند و حدود 83 درصد انتظار دارند این علاقه افزایش یابد.

حدود 50 درصد از خرده‌فروشان بررسی‌شده در این نظرسنجی معتقدند که استفاده از پرداخت‌های رمزنگاری‌شده به بهبود تجربه مصرف‌کننده و گسترش پایگاه مشتری آن‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این، 40 درصد امیدوارند که به ایجاد درک بهتری از برند آنها در اذهان عمومی کمک کند.

منبع: Cryptoslate

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت