اگر تاریخ تکرار شود، قیمت بیت‌ کوین به 430 هزار دلار خواهد رسید!

راهنمای مطالعه

یکی از طرفداران و تحلیل‌گران بیت کوین (BTC) با ارزیابی عملکرد گذشته پادشاه رمز ارزها خاطرنشان کرد که بیت کوین می تواند تا اواخر سال 2021 به 430 هزار دلار برسد. اگرچه عملکرد گذشته شاخص مطمئنی برای تحولات قیمت در آینده نیست، اما این تحلیل‌گر، یک پیش بینی قانع کننده را ارائه داده که نشان می دهد، اگر بیت کوین روند صعودی سال 2016 و سال 2017 را با همان درصد رشد تکرار کند، در سال 2021 شاهد خواهیم بود که قیمت این رمز ارز به 430 هزار دلار برسد.

دیدگاه های این تحلیل گر که با نام مستعار CryptoBull فعالیت می کند براساس روندهای چندساله قبل پایه گذاری شده است. بیت کوین در اواخر سال 2013 به بالای 1000 دلار رسید و برای دو سال و نیم بعد، روند نزولی را تجربه کرد. سرانجام توانست در اواسط سال 2016 مقاومت طولانی را شکست دهد و با انجام این کار، یکی از قوی ترین افزایش قیمت ها را در مدت کوتاهی به نمایش بگذارد. در یک سال و نیم، بیت کوین از 420 دلار به 20 هزار دلار در دسامبر سال 2017 رسید. این رقم افزایش 4600 درصدی را رقم زد.

بیت کوین پس از ثبت رکورد در سال 2017، دوباره یک روند نزولی را برای دو سال و نیم به نمایش گذاشت. CryptoBull خاطرنشان می کند که پس از فتح قله 9400 دلار در چند هفته گذشته، مقاوت شکسته شد. بدین ترتیب، از آنجایی که تاکنون دو سناریو یکسان به وقوع پیوسته است، افزایش مشابه دیگر به میزان 4600 درصد می تواند قیمت را به رکورد 430 هزار دلار برساند. شاید در نگاه اول غیرممکن به نظر برسد، زیرا بیت کوین تازه وارد محدوده قیمت پنج رقمی شده است. علاوه براین، با رسیدن بیت کوین به این سطح از قیمت، ارزش بازار آن به شدت به بازار طلا نزدیک می شود.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت