ایتالیا؛ قطب کریپتوکارنسی در اروپا!

راهنمای مطالعه

ایتالیا که یکی از اقتصادهای بزرگ دنیا به شمار می‌آید، این روزها وضعیت خوبی ندارد و با چالش های مالی زیادی روبرو شده است. به همین علت است که رمز ارزها روز به روز در ایتالیا محبوب‌تر می‌شود و افراد بیشتری به استفاده از آن روی می‌آورند.

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که تعداد کسب کارهایی که در ایتالیا از رمز ارز به‌عنوان یک روش پرداخت استفاده می‌کنند رشد قابل توجهی داشته است. جدا از بحث کسب‌وکار و شرکت‌های فعال، خرده‌فروشی‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها نیز به جمع علاقه‌مندان به استفاده از رمز ارز اضافه شده‌اند. همچنین 0.8 درصد خودپردازهای موجود در کشور ایتالیا مربوط به خودپردازهای بیت کوین می‌باشد.

بیشتر شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که از بیت کوین استفاده می‌کنند در شمال ایتالیا قرار دارند. شمال ایتالیا ازنظر اقتصادی قوی‌تر و به‌روزتر است. شمال ایتالیا یکی از بیشترین میزان GDP را در بین کشورهای اروپایی دارد.

طبق آمار منتشر شده در این منطقه در حدود 18 درصد تراکنش‌های مالی به‌وسیله رمز ارز انجام می‌شود و به ازای هر ده هزار نفر ساکن یک فروشگاه با روش پرداخت رمز ارز فعالیت می‌کند.

در ایتالیا نسبت به سایر کشورهای اروپایی علاقه به خرید آنلاین بیشتر است

یک دلیل عمده دیگری که می‌تواند منجر به گرایش به سمت رمز ارزها در ایتالیا شده باشد این است که درایتالیا نسبت به سایر کشورهای اروپایی علاقه به خرید آنلاین بیشتر است و تراکنش‌های آنلاین بیشتری نسبت به سایر نقاط اروپا انجام می‌شود.

در سال 2018 حجم معاملات آنلاین انجام شده در ایتالیا از مرز 40 میلیارد یورو عبور کرد و پرداخت از طریق بیت کوین سومین روش محبوب خرید آنلاین در ایتالیا بعد از پی پال و پرداخت در محل محسوب می‌شود.

ازآنجایی‌که ردیابی حجم مبالغ جابه‌جا شده در شبکه بیت کوین در مقیاس تراکنش‌های بالا دشوار است، بنابراین نمی‌توان آمار دقیقی از میزان حجم خرید به‌وسیله بیت کوین ارائه داد.

شرکت Chainblock، اولین شرکت تأسیس شده و فعال درزمینهٔ رمز ارز در ایتالیا است که فعالیت رسمی خود را از سال 2013 با ارائه دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین شروع کرد و همچنان اقدام به گسترش خدمات خود در حوزه‌های مختلف صنعت بلاک چین می‌کند.

به‌تازگی این شرکت صرافی خود را برای مشتریان ایتالیایی ارائه داده است و می‌توانند از روش‌های مختلف اقدام به خرید و فروش رمز ارز کنند. این شرکت علاوه بر بیت کوین، از رمز ارزهای محبوب مانند بیت کوین کش، اتریوم پشتیبانی می‌کند.

دستگاه‌های خودپرداز شرکت Chainblock نقش بسیار مهمی در فراگیر شدن بحث رمز ارزها در ایتالیا ایفا کرده‌اند. به وسیله این دستگاه‌ها به‌راحتی می‌توان با پول نقد اقدام به خرید بیت کوین کرد و این سهولت خرید و فروش در شناخته شدن رمز ارز بسیار نقش حیاتی داشته است. این دستگاه‌های خودپرداز اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایتالیا مانند رم، تورین، میلان، کالیاری و سایر شهرهای پرجمعیت ایتالیا یافت می‌شود.

مدیر اجرایی Chainblock در مصاحبه‌ای بیان کرد:

“پتانسیل بسیار بالایی در ایتالیا وجود دارد و می‌توان این کشور را به یکی از کشورهای پیش رو درزمینهٔ رمز ارز تبدیل کرد.

در این گام هدف ما داشتن حداقل پنج هزار مشتری شرکتی است که با استفاده از بیت کوین و خدمات Chainblock به فعالیت خود ادامه دهند و با پتانسیلی که در این کشور وجود دارد رسیدن به این هدف کار راحتی خواهد بود”
منبع news.bitcoin

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت