ایجاد بزرگ‌ ترین فارم ماینینگ جهان توسط کمپانی بیت‌ مین!

راهنمای مطالعه

با توجه به بیانیه‌ی مطبوعاتی که روز ۲۱ام اکتبر منتشر شد، کمپانی بزرگ تولید کننده‌ی سخت‌افزارهای ماینینگ بیت‌ مین (Bitmain) به دنبال ایجاد بزرگ‌ترین تاسیسات ماینینگ بیت‌ کوین در جهان است. در راستای این امر بخش توسعه‌ی شهرداری منطقه‌ی راکدیل (منطقه‌ای در ایالات تگزاس) و همچنین شرکت کانادایی DMG Blockchain Solutions با این کمپانی همکاری خواهد کرد. در این بیانیه بیان شده است که این فارم ماینینگ بزرگ برای رونق اقتصاد محلی راه‌اندازی شده است.

این تاسیسات در حال حاضر ۲۵ مگاوات از آن ساخته شده است و ۵۰ مگاواتی دیگری نیز در دست احداث است. این تاسیسات در زمینی به مساحت ۱۳,۳۵۰ هکتار ایجاد شده است که در آینده می‌توان ظرفیت آن را تا ۳۰۰ مگاوات افزایش داد.

با توجه به گزارشات، محل احداث این تاسیسات تحت مالکیت شرکت آلکوا (Alcoa) قرار دارد که در گذشته در زمینه‌ی ذوب آلومینیوم فعالیت داشته است.

کمپانی DMG Blockchain Solutions Inc قرار است تا با همکاری بیت مین، ظرفیت تاسیسات را افزایش دهد و از عملکرد و کارایی حداکثری فعالیت‌های ماینینگ آن اطمینان حاصل کند. کمیسیون محلی نیروی کار (Rockdale MDD) نیز برای استخدام افراد به بیت‌ مین کمک خواهد کرد.

ایجاد ۴۰۰ شغل به واسطه ایجاد این فارم

برنامه احداث تاسیسات این فارم جدید ابتدا در آگوست سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود. بیت مین انتظار دارد ساخت این محل باعث ایجاد ۴۰۰ شغل در دو سال اول شود و در یک برنامه‌ی بلند مدت ۷ ساله بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه وارد اقتصاد این بخش کند.

در ماه ژانویه‌ی سال جاری نیز بیان شد به دلیل شرایط نامساعد بازار برخی کارمندان اخراج شدند و پروژه‌ی مذکور دچار کاهش سطح فعالیت و همچنین کاهش اندازه شده است.
منبع cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت