ایلان ماسک: هیچ یک از بیت‌کوین‌هایم را نفروخته‌ام!

راهنمای مطالعه

اخیراً رسانه کوین‌تلگراف (Cointelegraph) در گزارشی بیان کرده است که شرکت تسلا (Tesla) بخشی از دارایی‌های بیت‌کوین (BTC) خود را در سه ماهه اول سال 2021 فروخته و از این طریق 272 میلیون دلار سود خالص کسب کرده است. پس از انتشار این خبر، ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل این شرکت و کارآفرین میلیاردر، با انتشار پستی در توییتر به جامعه رمزارز اطمینان داده است که هیچ یک از بیت‌کوین‌های شخصی خود را نفروخته است.

ماسک این توییت را در پاسخ به اتهاماتی که از سوی کمدین معروف ،دیو پورتنوی (Dave Portnoy)، مطرح شده بود منتشر کرده است. پیش از این، پورتنوی ادعا کرده بود که مدیرعامل تسلا با اطلاعیه‌های عمومی که در حمایت از بیت‌کوین منتشر می‌کند باعث پامپ و دامپ شدن قیمت این رمزارز شده و از این طریق سود کسب می‌کند. ماسک ضمن تکذیب این ادعا در توییتر بیان کرده است که: “ تسلا 10 درصد از دارایی بیت‌کوین خود را فروخته، که این اقدام نیز برای تثبیت نقدشوندگی بیت‌کوین به عنوان جایگزینی برای نگهداری پول نقد در ترازنامه این شرکت صورت گرفته است”.

وی در ادامه بیان کرده است که :” هیچ یک از بیت‌کوین‌هایم را نفروخته‌ام”

در فوریه امسال، شرکت تسلا اعلام کرد که 1.5 میلیارد دلار، معادل 7.7 درصد از نقدینگی ناخالص خود در آن زمان، را بیت‌کوین خریده و این موضوع منجربه تسریع روند صعودی بازار رمزارز گردید. در همان ماه این شرکت اعلام کرد که برای خرید خودروهایش بیت‌کوین می‌پذیرد، و بر این موضوع تاکید نمود که وجوه حاصل از این طریق را به ارز دیگری تبدیل نکرده و همان بیت‌کوین را در ترازنامه خود نگهداری خواهد کرد. اگرچه همواره ایلان ماسک از افشای مقدار دارایی‌های بیت‌کوینش طفره رفته، اما توییت اخیر او نشان می‌دهد که فعلاً تمایلی به فروش بیت‌کوین‌هایش ندارد.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت