بازدهی چشمگیر برخی آلت‌کوین‌ها طی ما‌ه‌های اخیر با پیشتازی سولانا!

راهنمای مطالعه

تصمیم‌گیری از روی شانس به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری، می‌تواند ریسک‌های بسیار بزرگی را به همراه داشته باشد. با این حال، گاهی اوقات چنین سرمایه‌گذاری‌هایی با نتایج عجیب و جالب توجهی همراه است و سناریوهای شگفت انگیزی در بازار پرنوسان رمزارز رقم می‌خورد. مثلا اگر در ابتدای جولای 2021 تنها هزار دلار در رمزارز سولانا (SOL) سرمایه‌گذاری کرده بودید، اکنون سرمایه‌ شما چیزی درحدود 140 هزار دلار ارزش داشت. به جرات می‌توان گفت که سال گذشته برای صنعت رمزارز بسیار پررونق و صعودی بوده است.

نگاهی اجمالی به چشم انداز بازار در سپتامبر سال گذشته نشان می‌دهد که ارزش کل بازار رمزارز در آن زمان کمتر از 300 میلیارد دلار بوده است. اما اکنون ارزش کل این بازار فراتر از 2 تریلیون دلار رفته و این درحالی است که پس از ریزش اخیر، تنها ظرف چند ساعت میلیاردها دلار از ارزش این بازار کاسته شده است. در این سال‌ها بیت‌کوین (BTC)، بزرگ‌ترین دارایی دیجیتال در بازار، با استقبال گسترده‌ای مواجه شده و قیمت آن سقف‌های جدیدی را فتح کرده است. اوایل سال جاری میلادی، قیمت این رمزارز از مرز 60 هزار دلار عبور کرد و ارزش بازار آن به بیش از 1 تریلیون دلار رسید.

اگرچه در این مدت بیت‌کوین با بازدهی چشمگیری همراه بوده، اما در این میان، برخی دیگر از آلت‌کوین‌های کمتر شناخته شده توانسته‌اند عملکرد بهتری را نسبت به رهبر بازار خود رقم بزنند. با نگاهی به نمودار برخی از این آلت‌کوین‌ها، بازدهی‌های فوق‌العاده‌ای به چشم می‌خورد. از جمله این رمزارزها می‌توان به سولانا، فانتوم (FTM)، پالی‌گان (MATIC)، ترا (LUNA)، کاردانو (ADA)، و بسیاری از آلت‌کوین‌های دیگر اشاره کرد.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت