با ۵ روش ساده و آسان اتریوم رایگان بدست بیاورید!

با ۵ روش ساده و آسان اتریوم رایگان بدست بیاورید!

راهنمای مطالعه

در این مقاله، پنج راه آسان و ایمن را برای کسب اتریوم رایگان بیان خواهیم نمود، نیازی به سرمایه گذاری پول تان و ریسک هایی که با ارتباط دارد، نیست. در مرحله اول  سود اندک نصیبتان می شود ولی با سپری شدن زمان یک سرمایه عالی تبدیل خواهد شد. این موضوع چالشی برای کسانی است که اعتقاد دارند، ” هیچ چیز به عنوان یک عرضه رایگان وجود نخواهد داشت”.

صنعت رمزنگاری فرصت های بسیاری را برای افراد ایجاد کرده است تا بتوانند رویاهای خود را برای آزادی مالی تحقق بخشند ، اما شایان ذکر است که هرچه در آنجا کسب کردید، اگرچه به نظر می رسد خیلی خوب باشد، ولی بدانید که واقعیت دارد.

فاست های رمزارزها

یک فاست (faucet) عموما یک وب سایت یا برنامه بوده که در ازای انجام یک کار، مقدار کمی رمزپایه را به کاربر پاداش می دهد. اکثرا کار مورد نیاز کامل کردن یک captcha ساده می باشد، اما همچنین می تواند دیدن یک تبلیغ یا بازی مینی گیم ها باشد.

یک فاست از طریق تبلیغات روی سیستم عامل خود درآمد بدست می آورد و بخشی از درآمد را در قالب رمز ارزها با کاربران خود شریک می شود. لگرچه یک زمانسنج وجود دارد، شما نمی توانید هر دقیقه از فاست پول خود را استفاده کنید و حداقل میزان برداشت مانع شما می شود. به عبارتی دیگر تنها بعد از مقدار معینی می توانید اتریوم رایگان به کیف پول خود انتقال دهید.

فاست های اتریوم جریان عظیمی از سرمایه را به وجود نمی آورند، اما با صبر و شکیبایی، به مرور و با حوصله، می توانید مقدار قابل توجهی درآمد وسود بدست آورید.

ایردراپ ها Token Airdrops

اگر بخواهیم ساده تعریف کنیم باید بگوییم ایردراپ ها در واقع هدیه هایی هستند که رایگان می باشند. پس فایده این کار چیست؟ بیایید تصور کنیم که یک پروژه رمزنگاری جدید به دنبال راه اندازی توکن خاص خود و تأمین بودجه عملیات خود از طریق ارائه توکن اولیه (ICO) یا مکانیسم دیگر جمع آوری سرمایه می باشد.

یکی از راه های مناسب پروژه ها جهت استفاده از اطلاع رسانی به مردم و ایجاد جامعه، بخشیدن بخشی از توکن های خود در یک Airdrops می باشد. به این نکته خو دقت کنید که ایردراپ ها به طور مستقیم اتریوم برای شما را به ارمغان نمی آورند.

یک خبر خوب،  بسیاری از توکن ها،  از بلاک چین اتریوم  (ERC-20) بهره می برند و می توانند به راحتی آن را در کیف پول ETH خود نگهداری کنند و این توکن ها بصورت فهرستی در صرافی ها به کسانی که در کیف پول شان اتریوم داشته باشند، یا دارای اتریوم رایگان و یا ایردراپ هستند، می توانند با اتریوم رایگان در معاملات شرکت کنند. پلتفرم های مختلفی موجود می باشد که افراد می توانند با استفاده از آن آخرین ایردراپ ها را پیگیری نمایند.

جایزه های رمزنگاری

کمپین های تبلیغاتی ابزاری است که توسط پروژه های جدید رمزنگاری استفاده می شوند تا به آنها کمک کند تا برخی از کشش های اولیه و آنلاین را به سمت خود سوق دهند. شرکت کنندگان موظفند کارهای ساده ای از قبیل لایک کردن، اظهارنظر یا اشتراک گذاری پست های رسانه های اجتماعی را از یک پروژه رمزنگاری خاص انجام دهند.

بیشترین بهره از رسانه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام و توییتر انجام می پذیرد و جوایز وابسته به میزان دنبال کننده شما در این شبکه های اجتماعی می باشد. سایر کارهای متداول از جمله ترجمه کردن، پست وبلاگ گذاشتن یا محتوای ویدیویی تولید کردن، و کمپین های امضاء در انجمن Bitcointalk، جایی که تازه ترین جایزه ها پدیدار خواهد شد.
به محض اینکه کمپین جوایز مدتش تمام بشود، توکن های تازه بین تمام شرکت کنندگان در این کمپین ها پخش خواهد شد. با توجه به این که تعداد زیادی از توکن های جدید، همان توکن های ERC20 می باشند، می توانند به راحتی این اتریوم رایگان که در صرافی ها ذکر شده، رد و بدل کنند.

برای اتریوم کار کنید

بله، من می دانم شما چه فکر در سر دارید. آیا هنوز مجبوریم برای آن کار کنیم، پس چطور اتریوم رایگان نامیده می شود؟ خیر، ولی برعکس این است که می تواند به مراتب بهتر از سایر گزینه های ذکر شده پرداختی انجام دهید. شغل های متنوع ارائه شده همچون بقیه پلتفرم های آزاد می باشد. فرق آن این است که مشاغل با رمزگذاری، با این مزایا که اتر پرداخت خواهد شد.

اگر در طراحی، نگارش یا کد نویسی ماهر هستید (تنها ذکر چند مورد) ممکن است عاقلانه باشد که به cryptogrind  یا XBTFreelancer نیم نگاهی داشته باشید.

همچنین دستیابی مستقیم به مشاغل رمزنگاری شاید باعث شود این کار انجام پذیرد، به دلیل این که برخی معمولا به سراغ استعدادی برای کمک به آنها هستند. حتی اگر بیشتر پاسخ گو نباشند یا شما را نادیده بگیرند، شرکت ها در حال حاضر بیش از هر موقع دیگری به سراغ استعداد در فضای رمزنگاری و بلاک چین خواهند رفت، پس تا می توانید سعی و تلاش کنید.

سهام و وام

اگر کاملا اتفاقی از مدت ها پیش برخی از اتریوم ها را در اختیارتان قرار دارد، گزینه مناسبی برای قرض دادن آن به دیگران برای به دست آوردن سود و درآمد می باشد. پلتفرم های غیرمتمرکز مالی همچون Compound و Oasis به شما امکان می دهد که همین کار را انجام دهید. نحوه کار این پلتفرم ها این طوری می باشد که پول را دریافت می کند و به دیگران وام می دهد، عموما معامله گران مارجین است و بهره ای را که از وام دهنده خواهد گرفت، سپس به اشتراک خواهد گذاشت.

گزینه مناسب دیگر این است که پیش از بروزرسانی بزرگ اتریوم 2.0، روی این کوین فعالیت کنید. در میان برخی از پیشرفت ها، شبکه از یک Proof-of-Work به یک الگوریتم اجماع اثبات-سهام تغییر خواهد کرد. پس از پایان این کار، اگر میزان کافی اتریوم (احتمالا 32 ETH) دارا باشید می توانید آنرا سهام بگذارید و از سود آن بهره مند شوید.

سخن پایانی

برخی از روش ها کار زیادی را شامل می شوند، برخی دیگر به چیز خاصی نیاز ندارند. تعدادی از شما باید قبلا مالک اتریوم بوده، در حالی که تعدادی دیگر این امکان را دارند تا از صفر شروع کنند (اگرچه سود در ابتدا به طور قابل ملاحظه ای کم می باشد).

کریپتو دسترسی با ارزشی برای همه کسانی که به اینترنت وصل هستند، طراحی کرده است. بنابراین روشی را برگزینید که به بهترین حالت متناسب با نیازها و مهارت هایتان بوده و فضای خود را در Cryptosphere ایجاد کنید، با چند اتریوم رایگان استارت بزنید.
منبع cryptocompare

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت