بدترین عملکرد هفتگی بیت‌ کوین در 8 ماه گذشته!

راهنمای مطالعه

در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین (BTC) تا سطح 33 هزار دلار ریزش داشته و در 24 ساعت گذشته، ریزش 7 درصدی را تجربه کرده است. طبق آمار کوین‌گلس، بیش از 1.5 میلیارد دلار از موقعیت‌های معاملاتی بیت‌کوین در سه روز گذشته لیکوئید شده است که قطعا با توجه به ریزش حال حاضر بازار، این میزان افزایش خواهد یافت. در حال حاضر بیت‌کوین در بدترین عملکرد هفتگی این رمزارز از ماه می‌2021 قرار دارد. پیشتر زمانی که ترس از سرکوب مجدد چین در تجارت و استخراج رمزارزها بازار را متحیر کرد و توییت‌های ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا، شاهد عملکرد ضعیف هفتگی از سمت بیت‌کوین بودیم.

این بار، به نظر می‌رسد کاربران بازار رمزارز از ترس سیاست‌های آتی فدرال رزرو و همچنین جو ایجاد شده در روسیه مبنی بر ممنوعیت بازار رمزارز، دچار ترس شدیدی شده و در حال فروش دارایی خود و خارج شدن از بازار، حتی با ضرر می‌باشند. دیوید دوونگ (David Duong)، تحلیل‌گر ارشد بازار رمزارز، روز شنبه در گزارشی در این رابطه نوشت: «یکی از محرک‌های صعودی برای رمزارزها در دو سال گذشته، مازاد محرک‌های مالی و پولی مرتبط با بیماری همه‌گیر در سطح جهان بوده‌است و بسیاری از این محرک‌ها رو به پایان است.»

منبع: Coindesk

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت