برادران وینکلووس: رسیدن قیمت بیت‌ کوین به 500 هزار دلار حتمی است!

راهنمای مطالعه

برادران دوقلوی وینکلووس (Winklevoss) معتقدند که هنوز سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین (BTC) به طور جدی آغاز نشده است. تایلر (Tyler) و کامرون (Cameron) وینکلووس، بنیان‌گذاران صرافی جمینی (Gemini)، اخیراً در مصاحبه‌ای با پادکست‌ ساز معروف، پیتر مک کورماک (Peter McCormack)، ادعا کرده‌اند که قیمت هر واحد بیت‌کوین سرانجام به 500 هزار دلار خواهد رسید. در بخشی از این پادکست تایلر بیان می‌کند که آیا قیمت بیت‌کوین به 500 هزار دلار می‌رسد یا خیر، سوالی نیست که ذهن ما را در گیر کرده، بلکه مسئله اصلی این است که این اتفاق چه زمانی محقق خواهد شد.

او فرضیه قیمت 500 هزار دلاری بیت‌کوین را با در نظر گرفتن ارزش بازار طلا و با فرض تخصیص سرمایه بانک مرکزی مطرح کرده است. کامرون می‌گوید من به نوعی معتقدم که بیت‌کوین 500 هزار دلاری یک پیش‌بینی حداقلی و محافظه‌کارانه است و حتی بازی هنوز شروع نشده است. خرید‌های قابل توجه میکرواستراتژی (Microstrategy) و دیگر شرکت‌ها برای منابع خزانه‌هایشان ظاهراً نوید آغاز تغییر و تحولاتی در بازار را می‌دهد. کامرون با طرح این سوال که اگر تمام 100 یا 500 شرکت موجود در لیست مجله فورچون (Fortune) یا بانک‌های مرکزی اقدام به خرید کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ عنوان می‌کند که بازی بیت‌کوین هنوز شروع نشده است.

وی با تشبیه بیت‌کوین به بازی بیس بال، وضعیت فعلی این رمزارز را همانند پایان نوبت اول از یک بازی 9 نوبتی می‌داند و معتقد است که تا انتهای بازی راه زیادی مانده است. دوقلوهای وینکلووس در این رابطه می‌گویند که سرمایه‌گذاران وال استریت (Wall Street) هنوز وارد این بازار نشده و بسیاری از شرکت ها نیز تا الان در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری نکرده‌اند. آنچه که در دهه اخیر شاهد بودیم، ‌صرفا پدیده‌ای از سرمایه‌گذاری خرد بوده است. سرمایه‌گذارن بزرگ وال استریت از بیت‌کوین مطلع هستند و درمورد آن صحبت می‌کنند، اما از نظر ما هنوز به طور جدی وارد این بازار نشده‌اند، ولی به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

در این باره کامرون توضیح می‌دهد که ما به بررسی اینکه دولت در دهه‌ اخیر و قبل‌تر از آن با دلار آمریکا (USD) و روش‌های سنتی حفظ ارزش و پوشش ریسک چه می‌کرده است، پرداختیم. این دو برادر پس از شیوع ویروس کرونا در ماه مارس کار خود را بر روی این گزارش متوقف کرده و چند ماه بعد، پس از ارزیابی تغییرات اقتصادی ناشی از این بیماری، تهیه گزارش را از سر گرفتند. این دو برادر از سال 2012 شروع به خرید بیت‌کوین کردند. یکی از اهداف این دو برادر در تهیه این گزارش، درحقیقت ارزیابی عملکرد بیت‌کوین در طول دهه اخیر درون اقتصاد پیرامون آن است.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت