بلومبرگ: قیمت بیت کوین می‌تواند به ۵۰۰ هزار دلار یا به صفر برسد!

راهنمای مطالعه

مایک مک گلون (Mike McGlone)، تحلیل‌گر شبکه‌ی خبری و تحلیلی بلومبرگ در خبرنامه چشم‌انداز ماه سپتامبر اظهار داشت که قیمت بیت کوین (BTC) ممکن است به مرز 500 هزار دلار برسد یا شکست بخورد. مک گلون همچنین بیان کرد که از نظر وی، بیت کوین قرار است به طلای دیجیتال تبدیل شود. وی بار دیگر تأکید کرد که چگونه میزان محدود عرضه و افزایش تقاضای بیت کوین شاخص اصلی کلیدی است و مقایسه‌ای را با روند صعودی سال ۲۰۱۷ انجام داد. وی در این رابطه طی مصاحبه‌ای بیان کرد:

“بیشتر بازار گسترده رمز ارزها، افراط و تفریط‌های سال ۲۰۱۷ را بازتاب می‌دهد، اما به دلیل گسترش مبادلات غیرمتمرکز (DEX) و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال تحکیم است. عرضه محدود در مقابل افزایش تقاضا، مهمترین نکته برای بیت کوین این است با پایه‌های اقتصادی کلان که از روند حرکت آن به سمت بازار طلا پشتیبانی می‌کند، تخمین زده می‌شود که قیمت بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد یا صفر خواهد شد.”

تخمین‌هایی که تحلیل‌گر به آن‌ها اشاره می‌کند، احتمالاً بر اساس فرضیاتی است که ارزش بازار بیت کوین در نهایت با ۹ تریلیون دلار، با طلا برابری می‌کند. با تقسیم این عدد به حداکثر میزان عرضه ۲۱ میلیون بیت کوین، ۴۲۸ هزار و ۵۷۱ دلار به دست می‌آید. احساسی مشابهی که اخیرا توسط بنیانگذار مورگان کریک دیجیتال (The Morgan Creek Digital)، آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano)، ابراز شد.

وی در مقابل این پیش بینی بیان کرد که ممکن است بنا به شرایط و اتفاقات غیرمنتظره، بیت کوین به صفر دلار نیز برسد و به طور کلی ارزش بازار خود را از دست بدهد. در واقع هنوز برای روند قطعی بیت کوین و اظهار نظر در رابطه با جایگاه این رمز ارز در سیستم مالی آینده زود است و نیاز است که زمان بیشتری سپری شود تا بازخورد موسسات مالی و دولت‌ها نمایان شود.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت