بیت‌ کوین از نظر ارزش از روبل روسیه، سبقت گرفت!

راهنمای مطالعه

پس از سقوط شدید ارزش روبل روسیه به پایین‌ترین سطح خود طی 30 سال گذشته، بیت‌کوین به عنوان مهم‌ترین رمزارز شناخته‌شده در بازار توانست در رتبه‌بندی جهانی ارزهای دارای بیشترین سرمایه، بالاتر از روبل روسیه قرار گیرد. بهبود تقریباً 15 درصدی قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته، باعث شد این رمزارز از نظر ارزش بالاتر از ارزش پزوی مکزیک و بات تایلند قرار گیرد. با این افزایش، ارزش ارز بیت‌کوین با پیشی گرفتن از ارز کشورهایی مانند عربستان سعودی، اسرائیل و سوئد وارد 15 ارز با ارزش جهان می‌شود. برخی از تحلیل‌گران، رشد بیت‌کوین در 24 ساعت اخیر را به دلیل هجوم شهروندان روسیه به بازار بیت‌کوین می‌دانند.

اگر ارزش بیت کوین با ‌ارزش بازار بزرگ‌ترین شرکت‌ها و کالاهای جهان مقایسه شود، بهای این رمزارز از ارزش کل سرمایه بازار پالادیوم در جهان پیشی گرفته است. بیت کوین نهمین دارایی ارزشمند در جهان است که از متا (Meta)، برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway)، ویزا (Visa) ، مسترکارت (Mastercard) ، جی‌پی‌مورگان‌چیس (JP Morgan Chase) پیشی گرفته است. در رتبه بالاتر از بیت‌کوین، تسلا (Tesla)، تولیدکننده خودروهای الکتریکی قرار دارد – که اتفاقاً مقادیر زیادی پول در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده است –رتبه بعدی مربوط به نقره با سرمایه بیش از 1.3 تریلیون دلار است که بیت‌کوین برای صعود به پله بالاتر باید آن را شکست دهد.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت