بیت‌ کوین پس از انتشار ناخواسته بیانیه یلن، رشد چشمگیری کرد!

راهنمای مطالعه

کامرون وینکلووس (Cameron Winklevoss) از صرافی جمینای (Gemini) گفت بر اساس اظهارات یلن (Yellen)، انتظار می‌رود سفارش قریب‌الوقوع ارز دیجیتال مثبت باشد. قیمت بیت‌کوین (BTC) در اوایل صبح امروز افزایش یافت و پس از اظهارات یلن که ناخواسته منتشر شد، وزیر خزانه‌داری ایالات‌متحده اعلام کرد که دستور قریب‌الوقوع جو بایدن (Joe Biden) در زمینه رمزارزها یک رویکرد سازنده در تنظیم صنعت دارایی دیجیتال به وجود خواهد آورد و باعث افزایش بازار ارزهای دیجیتال شد. یلن در بیانیه‌ای که قرار بود روز چهارشنبه منتشر شود، اما اواخر روز سه‌شنبه منتشر شد، گفت: «همان‌طور که سیاست‌های ایالات‌متحده در بین آژانس‌ها تعدیل می‌شود، فرمان اجرایی رئیس‌جمهور در مورد رمزارزها نیز از نوآوری این حوزه حمایت می‌کند.»

یلن افزود: “بر اساس فرمان اجرایی، خزانه داری با همکاران بین سازمانی برای تهیه گزارشی در مورد آینده پول و سیستم‌های پرداخت مشارکت خواهد کرد.” پس از انتشار این بیانیه، قیمت بیت‌کوین افزایش یافت و این افزایش تقریباً برابر با 7 درصد بود و به سطح 42 هزار دلار رسید. با توجه به داده‌های کوین دسک، سایر رمزارزها نیز به دنبال افزایش قیمت بیت‌کوین، رشد داشتند. وینکلووس افزود: “من از این رویکرد سازنده در راستای وضع مقررات هوشمندانه در مورد رمزارزها حمایت کرده و آن را تحسین می‌کنم. من مشتاقانه منتظر همکاری با سهامداران مختلف هستم تا مطمئن شویم که ایالات‌متحده همچنان درزمینه رمزارزها پیشرو باقی می‌ماند.”

فرمان اجرایی کاخ سفید در مورد رمزارزها که بسیاری مدت‌ها منتظر اعلام آن بودند، اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است، زیرا گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه روس‌ها می‌توانند از بیت‌کوین و استیبل‌کوین‌ها برای دور زدن تحریم‌های اقتصادی اعمال‌شده توسط غرب استفاده کنند را افزایش می‌دهد. به‌این‌ترتیب، بسیاری از تحلیلگران نگران این هستند که دولت بایدن موضع سختی در قبال بخش در حال تحول رمزارزها اتخاذ کند. نظرات یلن یک رویکرد متعادل را نشان می‌دهد. در بیانیه حذف‌شده یلن آمده است: «دستور اجرایی به خطرات مربوط به تأمین مالی غیرقانونی، حمایت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران و جلوگیری از تهدیدات علیه سیستم مالی و اقتصاد گسترده‌تر می‌پردازد».

منبع: Coindesk

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت