بیت کوین کت، فورک جدید بیت کوین کش!

راهنمای مطالعه

آموری ساشت (Amaury Séchet)، یکی از توسعه دهنده های شبکه ی بلاک چین، در آخرین صحبت خود جزئیاتی را مطرح کرد که در آن پیشنهاد داد تا تأمین بودجه زیرساخت (IFP) به نسخه بعدی اضافه می شود. این تصمیم باعث شد تا این موضوع بار دیگر بحث برانگیز شود و اکنون طرفداران بیت‌کوین‌کش (BCH) درگیر اختلاف بین IFP هستند. در حال حاضر 8 درصد پاداش IFP را کوین بیس (Coinbase) خواهد گرفت و آن را به توسعه دهندگان اختصاص می دهد.

در میان همه اختلاف نظرها، هایپو یانگ (Haipo Yang)، بنیانگذار Viabtc ایده فورک جدید بیت کوین کش را اعلام کرد. مدیر اجرایی Viabtc این موضوع را در توییتر مطرح کرد و همچنین یک پست در وبلاگ درباره این فورک منتشر کرده است. وی در این رابطه بیان کرد:

“من در حال ساختن یک فورک جدید بیت کوین کش هستم که بیت کوین کت نام دارد. این یک اسم موقتی است. گربه ها ناز و بی ضرر هستند، بنابراین آنها جنگ به همراه نخواهند داشت.”

علاوه بر این، وی توئیت کرد:

 که جامعه بیت کوین کش به رهبران واقعی احتیاج دارند. هرکسی که طرفدار پول بیت کوین کش است، از شرکت و ساخت این فورک استقبال می کند. بیایید دوباره یک بیت کوین عالی توسعه دهیم.”

هایپو یانگ بیان کرد: “اگر خروجی استفاده نشده تراکنش ها را از ابتدای فورک بیت کوین کش تا به امروز که انتقال نیافته اند را حذف کنیم، می توانیم پاداش بلوک را دو برابر کرده و بنیاد را بدون IFP و بدون شکستن حد 21M صندوق تأمین کنیم.”

هایپو یانگ تأکید کرد: “بیت کوین کت یک رمز ارز مبتنی بر بیت کوین کش است که احتمالا در 15 نوامبر عرضه خواهد شد.”

بیت کوین کت تفاوت های زیادی با بیت کوین کش و دیگر بلاک چین ها دارد. همچنین یانگ فکر می کند الگوریتم استخراج باید بیشتر اصلاح شود تا در آینده اسیک‌ها مناسب تر باشد. او تأکید می کند: “الگوریتم استخراج بیت کوین

پست وبلاگ Medium همچنین خاطرنشان می کند که بیت کوین کت ممکن است زمان بلوک را نیز به حداقل برساند. او همچنین فکر می کند که پروتکل باید استاندارد سازی شود و وی همچنین قصد دارد “سیستم رای گیری” اضافه کند.

هایپو یانگ تأکید کرد: “مهمترین موضوع، ایجاد یک بنیاد است.” سرانجام، یانگ مطلب خود را با ایده جنجالی برای رد کردن خروجی‌های خرج نشده تراکنش ها که مورد استفاده قرار نمی گیرند، پایان می دهد. “من یک ایده جالب دیگر دارم. همه خروجی‌های خرج نشده تراکنش ها که یک سال بعد از هاردفورک منتقل نشده اند باید حذف شوند.”

البته، این مورد خاص برای بیت کوین کت تا حدودی بحث برانگیز است، زیرا برخی معتقدند این موضوع به معنی این است که بدون اجازه کسی رمز ارز برداشت شود. این مفهوم چیز جدیدی نیست، زیرا پروژه یونایتد بیت کوین (UBTC) نیز طرح مشابهی را انجام داد.

منبع: News.bitcoin

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت