بیش از 10 درصد از آمریکایی‌ها تا پایان سال 2022 صاحب ارز دیجیتال خواهند شد!

راهنمای مطالعه

تحقیقات جدید موضع مالکیت ارزهای دیجیتال در ایالات‌متحده را روشن کرده است و نشان می‌دهد که شهروندان نسبت به پیش تا پایان سال 2022 دارایی‌های دیجیتالی بیشتری را در اختیار خواهند داشت. بر اساس پیش‌بینی صنعت کریپتو که در آوریل توسط شرکت تحقیقاتی اینسایدر اینتلیجنس (Insider Intelligence) منتشر شد، نزدیک به 34 میلیون آمریکایی تا پایان سال جاری میلادی، صاحب ارزهای دیجیتال خواهند شد. این رقم معادل حدود 10 درصد از جمعیت کل آمریکا است، اگرچه شرکت رقم بالاتری را 12.8 درصد گزارش کرده است، احتمالاً این ارقام به‌جای در نظر گفتن جمعیت کل تنها جمعیت بزرگ‌سال را مدنظر گرفته است.

 نازم‌اسلام (Nazmul Islam)، تحلیل‌گر پیش‌بینی اینسایدر اینتلیجنس درباره روند افزایش بی‌سابقه پذیرش ارزهای دیجیتال در آمریکا چنین اظهار داشت: “در سال 2021، خرید ارزهای دیجیتال در برنامه‌هایی که مصرف‌کنندگان قبلاً از آن استفاده می‌کردند آسان‌تر شد و این در حالی است که موسسات مالی بزرگ سرمایه‌گذاری‌های کریپتو را پذیرفتند.” بیت‌کوین (BTC) با 25.2 میلیون دارنده در سال جاری، نسبت به سال گذشته 16.7 درصد رشد داشته و در حال حاضر محبوب‌ترین دارایی دیجیتال برای سرمایه‌گذاران آمریکایی است. سرمایه‌گذاران اتریوم(ETH) تا پایان سال جاری در ایالات‌متحده به 13.1 میلیون نفر می‌رسند که نسبت به سال 2021 افزایش 26.8 درصدی را نشان می‌دهد.

 

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت