بیش از 60 درصد از عرضه در گردش بیت‌ کوین یک سال مورد انتقال قرار نگرفته است!

راهنمای مطالعه

داده‌های شرکت تجزیه‌وتحلیل زنجیره‌ای گلس‌نود (Glassnode) نشان می‌دهد که علی‌رغم نوسانات قیمت، بیش از 60 درصد موجودی بیت‌کوین در طی مدت‌زمان یک سال و بیشتر، از کیف پول‌ها خارج نشده‌اند. هولدینگ مصممانه توسط سرمایه‌گذاران بلندمدت، مشخصه‌ای است که فضای فعلی بازار بیت‌کوین را از اکثر روندهای نزولی ارزهای دیجیتال دیگر متمایز می‌کند. با افت 50 درصدی قیمت در مقایسه با بالاترین سطح آن در تاریخ نوامبر، در ماه گذشته انتظار می‌رفت که هولدرها دو دل شوند و به فروش دارایی خود روی آورند، اما در میان هولدرهای باتجربه، کسی به سمت فروش دارایی خود نرفت.

درواقع برعکس، هولدرهای بلندمدت به دارایی‌ها خود اضافه می‌کنند یا همان مقدار بیت‌کوین را نگاه می‌دارند. بر اساس اندیکاتور گلس نود هولد ویوز (Glassnode’s HODL Waves)، تا 18 فوریه، 60.61 درصد از عرضه بیت کوین برای یک سال یا بیشتر در هیچ تراکنشی استفاده‌نشده است. این رقم قابل‌توجه است و تنها دو بار در تاریخ بیت‌کوین ارزش هولدی یک ساله یا بیشتر این رمزارز به این سطح رسیده است. همان‌طور آلیستر میلن (Alistair Milne)، کارآفرین و سرمایه‌گذار، به آن اشاره‌کرده است که هر دو موقعیت یک روند نزولی را دنبال کردند و قبل از یک بازگشت به رشد قیمت بیت‌کوین در این سطح بودند.

به‌این‌ترتیب، احتمال شکل‌گیری یک روند کاملاً متفاوت برای بیت‌کوین در میان‌مدت وجود دارد که به‌طور بالقوه روایت‌های تیره و تاره در مورد سقوط کلان، افزایش نرخ بهره و تنش‌های ژئوپلیتیکی را به چالش می‌کشد. فیلیپ سوئیفت (Philip Swift)، تحلیل‌گر مجموعه معاملاتی دسنتریدر (Decentrader)، در مورد این داده‌ها افزود “هولدرهای طولانی‌مدت با صبر و حوصله هولد می‌کنند، زیرا می‌دانند به‌زودی چه اتفاقی می‌افتد.” درواقع باتوجه به این موضوع، می‌توان انتظار افزایش قیمت را برای بیت‌کوین و بازار رمزارز داشت.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت