تام لی: نوسان بازار به‌وسیله‌ی توییت یک شخص نشان از عدم بلوغ بازار است!

راهنمای مطالعه

تام لی (Tom Lee)، تحلیل‌گر مطرح بازار رمز ارز که غالبا به خرید گرایش دارد، مدعی است که بیت‌کوین (BTC) می‌بایست به بلوغ برسد. تام لی تحلیلگر Fundstrat معتقد است اینکه توییت‌های ایلان ماسک (Elon Musk) بازار را تکان می‌دهد نشان‌دهنده این است که بیت‌کوین و بازار آن هنوز به اندازه کافی به بلوغ نرسیده است. این تحلیل‌گر مشهور ادعا می‌کند که حساسیت کریپتوکارنسی‌ها به توییت‌های یک نفر نشان دهنده آن است که سرمایه‌گذاران حقوقی تا زمانی که تاثیرشان در بازار “خیلی کوچک” باشد، نقش تعیین کننده‌ای در آن نخواهند داشت.

همان‌طور که شبکه‌ی خبری یو.تودی (U.Today) گزارش داد، کوین اولیری ( Kevin O’Leary) از شارک تنک (Shark Tank) معتقد بود که به دلیل مسائل زیست محیطی، شرکت‌ها ممکن است نسبت به بیت‌کوین محافظه کارانه عمل کنند. تام لی بر این باور است که با ورود شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران کاربلد، کمتر شاهد نوسانات بازار بیت کوین و اعمال احساسی در بازار خواهیم بود. اکنون شرایط به گونه‌ای است که یک شخص با یک توییت ساده می‌تواند روند بازار را تغییر دهد.

ماسک که مدتی از توییت زدن درباره کریپتوکارنسی دست برداشته بود، از دیروز دوباره روند گذشته را از سر گرفته است. مدیر عامل تسلا در توییتر اعلام کرد زمانی که میزان انرژی‌های سبز در بیت‌کوین به بیش از 50 درصد برسد این شرکت تولید خودروهای برقی پرداخت‌های بیت‌کوین را ادامه خواهد داد. ماه گذشته وابستگی ماینر‌های بیت‌کوین به سوخت‌های فسیلی به عنوان دلیل تسلا برای توقف پرداخت‌های بیت‌کوین مطرح شد. شایان ذکر است پس از انتشار این توییت، بیت کوین رشد چند درصدی را تجربه کرد.

منبع: U.today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت