تحلیل‌گران Citibank: بیت کوین هنوز آینده نامشخصی دارد!

راهنمای مطالعه

تحلیل‌گران بانک سرمایه‌گذاری چند ملیتی Citibank، با انتشار گزارشی پیرامون بیت کوین (BTC)، به بحث پذیرش جهانی آن پرداختند. در یک گزارش 100 صفحه‌ای با تحلیلی عمیق، تحت عنوان “بیت کوین، در نقطه اوج”، تیم تحلیل‌گر Citibank اشاره کرد که رمز ارزها می‌توانند به طور بالقوه به ارز انتخابی برای تجارت بین المللی تبدیل شوند. تحلیل‌گران اذعان کردند که علاقه گسترده‌ای که توسط چندین سرمایه‌گذار بزرگ مانند موسسه تسلا (Tesla)، میکرواستراتژی (Microstrategy) و پی‌پال (PayPal) نشان داده شده است، یکی از مهمترین عوامل شتابدهی دارایی‌های دیجیتال می‌باشد.

این تیم همچنین خاطر نشان کرد که چندین عامل دیگر، از جمله طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پرداخت دیجیتال مانند Stablecoins و ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، نیز می‌توانند شانس تصویب بیت کوین را برای سرزمین‌های فرا مرزی افزایش دهند.

“انبوهی از خطرات و موانع وجود دارد که مانع پیشرفت بیت کوین است. سنجیدن موانع احتمالی در برابر فرصت‌ها به این نتیجه می‌رسد که بیت کوین در نقطه اوج قرار دارد. بنابراین آینده بیت کوین هنوز نامشخص است، اما تحولات در کوتاه مدت به دلیل تعادل ارز، در نقطه اوج پذیرش جریان اصلی یا انفجار سوداگرانه، احتمالاً تعیین کننده آینده بیت کوین خواهد بود.”

قسمت پایانی گزارش به نقل از فیلسوف مشهور، شوپنهاور (Schopenhauer) به پایان رسید: “همه حقایق از سه مرحله عبور می‌کنند، ابتدا مورد تمسخر قرار می‌گیرند. دوم، با خشونت مخالفت می‌شود. سوم، بدیهی بودن آن پذیرفته می‌شود.”

این تیم اظهار داشت که تغییر مثبت در موضع گیری درباره موضوعات مربوط به بیت کوین توسط چندین موسسه مالی به خوبی این سخنان شوپنهاور را اثبات می‌کند، گفته وی به بیش از 150 سال قبل از تولد ایده بیت کوین برمی‌گردد. در گذشته چندین بانک فعالانه از بیت کوین اجتناب می‌کردند، با استدلال اینکه این رمز ارز ارزش ذاتی ندارد زیرا طبق ادعای آنها، تنها گمانه زنی‌های طرفداران بیت کوین، از آن پشتیبانی می‌کند.

با این حال بسیاری از منتقدان به صف طرفداران بیت کوین اضافه شدند. اگرچه بیت کوین و بازار رمز ارز رشد بسیار چشمگیری داشته و موسسات و افراد حقوقی زیادی به این بازار ورود کردند، اما همچنان نمی‌توان در رابطه با آینده‌ی آن با قطعیت نظر داد. هنوز ابهامات بسیاری وجود دارد و باید این ابهامات برطرف شود، استفاده از آن تسهیل شود، مبارزه دولت‌ها و قانون‌گذاری‌ها و محدودیت‌های موجود به پایان برسد و بسیار عوامل دیگر که با گذشت زمان نتیجه آن مشخص خواهد شد.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت