تحلیلگر بلومبرگ: آماده بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری در نیمه دوم ۲۰۲۱ باشید!

راهنمای مطالعه

تحلیل‌گر برتر شبکه‌ی «بلومبرگ» (Bloomberg) معتقد است که احتمال اینکه در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ بازار گاوی (صعودی) بیت‌کوین (BTC) دوباره از سر گرفته شود و بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار برسد وجود دارد. «مایک مک گلون» ( Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بازارهای مالی بلومبرگ، در حساب توییتر خود در مورد پیش‌بینی بازگشت روند صعودی بازار بیت‌کوین و ۱۰۰ هزار دلاری شدن پرچم‌دار رمزارزهای جهان صحبت کرد.

«بیت‌کوین آماده شروع حرکت صعودی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ است؛ موتور بیت‌کوین نیاز به روغن دارد!»

مک گلون نموداری را به اشتراک گذاشت که روند «قرارداد آتی» ( futures contract) بیت‌کوین و «نفت خام برنت» (Brent crude oil) را مقایسه می‌کند و بی‌ثباتی بیت‌کوین در برابر نفت خام را نشان می‌دهد.

این اقتصاددان معتقد است که در نیمه دوم سال جاری، بازار صعودی بیت‌کوین دوباره ظاهر می‌شود و حرکت به سمت سطح قیمت ۱۰۰ هزار دلار را از سر می‌گیرد. وی بیان کرد که انتظار می‌رود نفت خام، از قیمت فعلی ۷۲ دلار به ازای هر بشکه، به سمت ۵۰ دلار شروع به کاهش کند. این کارشناس توئیت کرد که این اتفاق در پی «پیامدهای اقتصاد کلان» رخ خواهد داد. وی همچنین اشاره کرد که مزایای اصلی بیت‌کوین که احتمالاً رشد بیشتر آن را تضمین می‌کنند، پیشرفت فناوری و مدل تورمی است که در بیت‌کوین برنامه‌ریزی شده است.

 مایک مک گلون در حساب توییتر خود بیان کرد:

«چه چیزی بیت‌کوین را نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار و نفت خام را به ۵۰ دلار می‌رساند و نگه می‌دارد: بیت‌کوین آماده است تا بازار گاوی خود را آغاز کند. این دقیقاً همزمان با کاهش قیمت نفت خام است که نشان‌دهنده تحولات عمیق اقتصادی در سطح کلان در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ است. دارایی دیجیتال معیاری برای نشان دادن پیشرفت سریع تکنولوژی و تورم است.»

منبع: U.today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت