تزریق بیت‌ کوین از سمت ماینرها، دلیل اصلی اصلاح قیمت بازار!

راهنمای مطالعه

طی روزهای گذشته بیت کوین تا حدودی دچار افت قیمت شده است و به نظر می‌رسد فعلا از روند صعودی برای این رمز ارز، خبری نباشد. به گفته کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت تحلیلی CryptoQuant، یک دلیل احتمالی برای این امر می‌تواند این واقعیت باشد که ماینرهای بیت کوین از زمانی که قیمت به بالاترین سطح خود یعنی 42 هزار دلار رسید، در حال نقد کردن دارایی خود هستند. داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که بسیاری از سرمایه گذاران فعلا دست نگه داشتند و منتظر جهت گیری شفاف‌تری در بازار بیت کوین می‌باشند.

در حال حاضر، شرایط برای قیمت بیت کوین خیلی خوب به نظر نمی‌رسد و شاخص‌ها حاکی از آن است که ارزش دلار آن قادر به بازیابی قیمت قبلی خود نیست. رمز ارز بیت کوین در 21 ژانویه به زیر 30 هزار دلار سقوط کرد و اگرچه بسیار تلاش کرد که برخی از سطوح قیمتی خود را پس بگیرد، اما در حال حاضر هنوز هم موفق نشده است. طبق گفته کی یانگ جو، یکی از دلایل احتمالی این امر می‌تواند این واقعیت باشد که از زمان دستیابی رمز ارز بیت کوین به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی قیمت 42 هزار دلار، ماینرها برای کسب سود و پوشش هزینه‌های خود اقدام به عرضه بیت کوین‌های استخراج شده به بازار کردند.

کی یانگ جو در این باره بیان کرد:

شاخص موقعیت ماینرهای بیت کوین در بازار به بالاترین سطح 8 ساله خود رسیده است. ماینرها اخیراً مقداری بسیار زیادی بیت کوین را به بازار تزریق کردند و همین موضوع باعث به هم خوردن توازن بازار شده است.”

در حال حاضر اکثر رمز ارزهای ظرفیت بالا در بازار یا با ریزش مواجه شدند و یا در وضعیت ساکن به سر می‌برند. بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند که روند کلی بازار در حال حاضر بسیار بستگی به مسیر بیت کوین خواهد داشت. اگرچه برخی از فعالان بازار رمز ارز از شروع فصل آلت کوین‌ها نام بردند اما نباید فراموش کرد که همواره سایه سنگین بیت کوین بر روی کل بازار رمز ارز وجود خواهد داشت و روند این رمز ارز، بسیار تعیین کننده خواهد بود.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت