تمجید مدیرعامل جی‌پی‌مورگان از بلاک‌ چین و امور مالی غیرمتمرکز!

راهنمای مطالعه

جیمی دیمون (Jamie Dimon) – مدیرعامل جی پی مورگان – در نامه اخیر خود به سهامداران، از امور مالی غیرمتمرکز و فناوری بلاک‌چین قویاً حمایت نمود. به نظر می‌رسد که برداشت جدید او 180 درجه نسبت به برداشت‌های قبلی‌ وی در مورد رمزارز تغییر کرده است و بیشتر با نظرات شرکتش مطابقت دارد. در این نامه که دیروز منتشر شد، طیفی از موضوعات مانند جو ژئوپلیتیکی، شرایط اقتصاد کلان، چشم‌انداز رقابتی در حال تغییر و سرمایه‌گذاری شرکت موردبحث قرار گرفت. دیمون هنگام پرداختن به مورد دوم خاطرنشان می‌کند که جی پی مورگان در پنج سال گذشته در مدرن سازی کسب‌وکار سرمایه‌گذاری کرده است تا “هم با بانک‌ها و هم با شرکت‌های فین تک” رقابت کند.

ازجمله نوآوری‌های جدید این شرکت می توان به کوین جی پی‌ام (JPM) اشاره کرد که استیبل کوینی با پشتوانه دلار آمریکا بوده و برای استفاده توسط کسب‌وکارهای بزرگ در سال 2019 طراحی گردیده است. این کوین هم «اعتبار حساب» و هم «پرداخت‌های قابل‌برنامه‌ریزی» را به بانک ارائه می‌کند. استیبل کوین بر روی بلاک‌چین لینک (Blockchain LIINK)- که در سال 2017 راه‌اندازی شد و تا به امروز توسط بیش از 400 موسسه مالی استفاده می‌شود. دیمون می‌نویسد: «سیستم مالی غیرمتمرکز و بلاک‌چین فناوری‌های حقیقی و جدیدی هستند که می‌توانند هم به‌صورت عمومی و هم خصوصی چه مجاز و چه غیرمجاز به‌کار گرفته شوند،». جی پی مورگان در خط مقدم این نوآوری قرار دارد.

درواقع، علاقه به بلاک‌چین‌های بدون مجوز و حتی غیرمالی در حال افزایش است. دفتر پاسخگویی دولت ایالات‌متحده در ماه گذشته نتایج ارزیابی‌ای را منتشر کرد که مزایا و معایب استفاده از بلاک‌چین در زنجیره‌های تأمین دارویی و صدور شناسه‌های دیجیتال را پوشش می‌دهد. به‌طور مشابه، مدیرعامل جی پی مورگان معتقد است که “کاربردهای بسیاری وجود دارد که یک بلاک‌چین می‌تواند قراردادها، مالکیت داده‌ها و سایر پیشرفت‌ها را جایگزین یا بهبود بخشد.” بااین‌حال، هنوز برخی موارد استفاده وجود دارد که در حال حاضر بسیار گران یا بسیار کند است که نمی‌توان آنها را به‌کار برد.”

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت