تنها 3 درصد از کل تراکنش‌های بیت کوین مربوط به حوز‌ه‌های غیرقانونی است!

راهنمای مطالعه

یک مطالعه جدید به نام “تجزیه و تحلیل بلاک چین از بازار بیت‌کوین (BTC)” دریافته است که معاملات غیرقانونی، کلاهبرداری‌ها و قمار، فقط 3 درصد از کل حجم تراکنش‌های بیت‌کوین را تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر، این مطالعه ادعا می‌کند که مبادله و حجم معاملات مربوط به ترید، که عمدتا سودآور است، حدود 80 درصد از کل حجم را تشکیل می‌دهد.

در گزارش منتشر شده توسط اداره ملی تحقیقات اقتصادی (NBER)، به نظر می‌رسد نویسندگان در تجزیه و تحلیل خود، ادعای  معاملات غیرقانونی بر حجم ترید بیت‌کوین را تحت تاثیر قرار دادند. به طور خاص، نویسندگان، ایگور ماکارو (Igor Makarov) از دانشکده اقتصاد لندن و آنتوانت شور (Antoinette Schoar) از دانشکده مدیریت ام ای تی، توضیح می‌دهند که چگونه اطلاعات و آمار منتشر شده گذشته، احتمالا بیش از حد بر ارزش اقتصادی معاملات غیرقانونی تمرکز دارد.

برای حمایت از استدلال خود، دو نویسنده به یک تحقیق در سال 2019 اشاره کرده‌اند و به این نتیجه رسیده است که بیش از 46 درصد از معاملات بیت‌کوین، معاملات غیرقانونی است. نویسندگان اظهار داشتند:

“در مطالعات فولی (Foley)، عمدا تمام حجم‌های مربوط به مبادلات را از محاسبات خود حذف کرده‌اند و آن‌ها می‌خواهند تنها بر پرداخت‌های کالاها و خدمات تمرکز کنند. همین موضوع باعث شد حجم معاملات غیرقانونی بسیار بیشتر به چشم بیاید.”

بنابراین با در نظر گرفتن حجم معاملات ترید در سال جاری، تنها 3 درصد از تراکنش‌های بیت‌کوین مربوط به حوزه‌های غیرقانونی می‌باشد.

منبع: News.Bitcoin

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت