تیم دراپر: من فقط خریدار بیت‌کوین هستم و فروشنده نیستم!

راهنمای مطالعه

تیم دراپر (Tim Draper)، سرمایه گذار و میلیاردر بیت کوین که در اوایل پیدایش کمپانی تسلا در این شرکت نیز سرمایه گذاری کرد، نسبت به حرکت اخیر ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل چند کمپانی و ثروتمندترین فرد جهان واکنش نشان داد. ماسک با اضافه کردن هشتگ بیت کوین به بیوگرافی توییتر خود به افرادی مانند مدیر عامل توییتر، جک دورسی (Jack Dorsey) و بنیانگذار Reddit الکسیس اوهانیان (Alexis Ohanian) از حیث حمایت از بازار رمز ارز پیوست.

دراپر که طبق گزارشات در حدود 30 هزار واحد بیت کوین را در اختیار دارد، به ماسک گفت که مایل است هزینه سایبرتراک شرکت تسلا را با بیت کوین پرداخت کند در حالی که شرکت اوراق بهادار پردازنده پرداخت بیت کوین OpenNode خود را تبلیغ می‌کند. وی طی پیامی به ایلان ماسک گفت:

“سلام ایلان ماسک، من می‌خواهم یک سایبراترک تسلا بخرم. اگرچه من شخصاً ترجیح می‌دهم هشتگ بیت کوین خود را حفظ کنم، شما می‌توانید از طریق شرکت OpenNode Draper VC ما، بیت کوین را بپذیرید.”

در تاریخ 29 ژانویه، بیت کوین فقط در مدت 30 دقیقه کمی پس از شروع پشتیبانی ایلان ماسک از بیت کوین در شبکه‌های اجتماعی، با رشد 14 درصدی روبرو شد. بسیاری حدس می‌زدند که ماسک ممکن است سرمایه گذار پشت پرده جمع آوری گسترده بیت کوین در صرافی Coinbase در هفته گذشته باشد. در چند روز گذشته، حق بیمه Coinbase در مقایسه باBinance  سر به فلک کشید و به حدود 200 دلار رسید، این معمولاً نشان دهنده فعالیت قابل توجه خرید توسط سرمایه گذاران آمریکایی است.

با این حال، این افزایش قیمت ادامه دار نبود و بیت کوین وارد روند نزولی و اصلاح قیمت شد. بیت کوین از 33 هزار دلار به بیش از 38 هزار دلار افزایش یافت و دوباره به 33 هزار دلار کاهش یافت. دراپر به دلیل علاقه به بیت کوین از طرف ماسک و احساسات مثبت بازار در مورد بیت کوین این توییتر را نوشت. دراپر در مصاحبه اخیر خود با شبکه خبری CNBC گفت که در آینده، دارایی بیت کوین خود را افزایش خواهد داد. وی همچنین با ابراز اعتقاد راسخ خود به بیت کوین به عنوان “ارز آینده” گفت که قصد فروش بیت کوین در آینده را ندارد.

دراپر در این رابطه افزود:

“من در واقع فقط بیشتر بیت کوین خریداری می‌کنم و هیچ علاقه‌ای به فروش بیت کوین خود و تبدیل آن به دلار ندارم. چرا ارز آینده را به ارز گذشته ‌بفروشم؟”

روند کنونی سال جاری حاکی از آن است که روز به روز شاهد افزایش ورود ثروتمندان به بازار رمز ارز و بیت کوین خواهیم بود. روندی که قطعا می‌تواند باعث افزایش قیمت چشمگیر این رمز ارز در آینده شود. در حال حاضر حمایت دانه درشت‌های اقتصاد دنیا و فناوری نیز تاثیر بسیار مثبتی بر بازار گذاشته است.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت