ثبات بیت‌کوین می‌تواند باعث رشد آلت‌کوین‌ها در سه ماهه پایانی سال شود!

راهنمای مطالعه

فاز تراکمی و ثبات بیت‌کوین (BTC) درحالی رو در جریان است که رفتار قیمتی این رمزارز ترس بزرگی را در سرمایه‌گذاران به وجود آورده و اکثر تحلیل‌گران و معامله‌گران انتظار ریزش آن را دارند. با نگاهی‌ به نرخ وجوه (Funding Rate) بیت‌کوین که به دلیل افزایش تقاضا برای پوزیشن‌های کوتاه‌مدت درحال حاضر به شدت منفی است، این ترس در سرمایه‌گذاران به وضوح دیده‌ می‌شود. بخش عمده‌ای از این موضوع ریشه در خبرهای بد روزهای گذشته دارد؛ از جمله بازخواست موسسان بیتمکس (BitMEX) توسط CFTC و همچنین التهاب بزرگ در بازارهای سنتی که منجر به خرسی شدن بازار و کاهش رغبت سرمایه‌گذران نسبت به بیت‌کوین شده است.

با این وجود، قدرت این دارایی در مواجهه با این حواشی خود نشانه‌ای مثبت است و توانست نسبت به روند ریزشی، خود را تا به این لحظه حفظ کند. پیش بینی روندهای آتی بیت‌کوین برای درک وضعیت آلت‌کوین‌ها بسیار مهم است. آلت‌کوین‌ها اخیرا بخاطر خروج انبوه سرمایه‌گذاران از برخی از آلت‌کوین‌ها و به خصوص بازار دیفای که ریسک بالایی دارند دچار افت قیمت شده‌اند. اما یک تحلیل‌گر معتقد است که فاز تراکمی بیت‌کوین در یک بازه زمانی طولانی‌تر ادامه خواهد یافت و زمينه را برای رشد بیشتر آلت‌کوین‌ها در روزها و هفته‌های آتی فراهم خواهد کرد.

این تحلیل‌گر که با نام مستعار در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، بیان کرد که فعلا شاهد جهش پرشتابی در بیت‌کوین نخواهیم بود چراکه معامله‌گران به سمت پوزیشن‌های کوتاه مدت در این رمزارز تمایل پیدا کرده‌اند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که در طی چندین هفته گذشته این فاز تراکمی بیت‌کوین دقیقا در بین رنج قیمتی ۱۰۲۰۰ دلار تا ۱۱۲۰۰ دلار درحال وقوع بوده است. حتی حواشی پیرامون بیتمکس، یکی از بزرگ‌ترین و مهمترین صرافی‌ها در بازار، نیز نتوانست موجب کاهش طولانی مدت قیمت این رمزارز شود.

وی در ادامه افزود فاز تراکمی بیت‌کوین می‌تواند شرایط را برای رشد آلت‌کوین‌ها در سه ماهه پایانی سال فراهم سازد و جهش‌هایی برای آلت‌کوین‌ها در هفته‌ها و ماه‌های آینده انتظار می‌رود. وی افزود:

“به نظر من بیت‌کوین برای شکست محدوده ۱۰۴۰۰ تا ۱۱ هزار دلار رو به بالا به زمان بیشتری نیاز دارد و من در این فرصت بیشتر روی آلت‌کوین‌ها معامله خواهم کرد چراکه فرصت‌های زیادی وجود دارد و با موج تسلیم و دلسردی که در اوایل اکتبر اتفاق افتاده شرایط خوبی برای آلت‌کوین‌ها فراهم گردیده است. اجازه دهید پامپ سه ماهه چهارم آغاز شود.”

منبع: newsbtc

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت