جسی پاول: ایلان ماسک نیاز به مطالعه بیشتری دارد!

راهنمای مطالعه

جسی پاول (Jesse Powell)، مدیرعامل صرافیKraken ، اظهار داشت: “ایلان ماسک (Elon Musk) باید در مورد استخراج بیت‌کوین (BTC) بیشتر مطالعه کند؛ زیرا این ارز رمزنگاری‌شده در واقع بسیار سبزتر از آن است که مردم فکر می‌کنند. در مصاحبه اخیر نیز‌، مجری اعتراف کرد که پس از بازار صعودی اخیر، بازار رمزارزها در حال استراحت است.

ماه گذشته مدیرعامل تسلا، اعلام کرد که به دلیل مشکلات زیست‌محیطیِ ناشی از استخراج بیت‌کوین، دیگر این رمز ارز را به عنوان ابزار پرداخت نمی‌پذیرد. پس از آن حواشی و اخبار زیادی در بازار رمزارزها به وجود آمد. وی دائماً در مورد میزان بالای مصرف انرژی در فرایند استخراج بیت‌کوین هشدار می‌داد و اعتراضات کاربران توئیتر نظر وی را تغییر نداد.

در این بُحبوحه، خوش‌بینانه‌ترین وعده از طرف میلیاردر و غول وسایل نقلیه الکتریکی، این بود که اگر ثابت شود بیت‌کوین از منابع تجدیدپذیر بیشتر استفاده می‌کند، پرداخت‌های بیت‌کوین را دوباره فعال می‌کند.

به نظر می‌رسد جسی پاول از جمله کسانی است که معتقد است، اولین ارز رمزپایه در واقع بسیار سبزتر از آن است که مردم تصور می‌کنند. در صحبت با بلومبرگ، مدیر عامل شرکت کراکن، خاطرنشان کرد که ایلان ماسک باید در مورد استخراج بیت‌کوین بیشتر مطالعه کند؛ زیرا این دارایی در زمینه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. وی در ادامه افزود:

«من فکر می‌کنم که گزینه‌های سبزتری وجود دارد. با این حال، باور دارم که بیت‌کوین بسیار سبزتر از آن است که مردم می‌پندارند. این (اشاره به استخراج بیت‌کوین) یک روش برای جذب مقدار زیادی از انرژیِ دور ریخته‌شده و از دست‌رفته است. این (اشاره به استخراج بیت‌کوین) راهی برای راه‌اندازی مجدد انرژی‌های تجدیدپذیر است. من فکر می‌کنم این کار برای بخش انرژی‌های تجدیدپذیر بسیار مفید است. من نمی‌دانم که ایلان چند وقت است که این موضوع را مطالعه می‌کند؛ اما فکر می‌کنم که او باید مطالعه بیشتری در این زمینه انجام دهد.»

مدیرعامل صرافی رمزنگاری باسابقه مستقر در ایالات متحده، به رشد چشم‌گیر تعداد کاربران در چند ماه اول سال 2021 اشاره و خاطرنشان کرد که تعداد مشتریانی که در آن دوره کوتاه‌مدت ثبت‌نام کرده‌اند از تعداد مشتریان کل سال 2020 بیشتر است.

با این‌حال، وی همچنین اعتراف کرد که ممکن است ورق برگردد؛ زیرا فضای حاکم بر بازار ارزهای رمزپایه دیگر گاوی (صعودی) نیست. پاول توضیح داد؛ قیمت بیت‌کوین و بیشتر آلت‌کوین‌ها تا 50 درصد از رکوردهای قیمتی خود کمتر شده‌اند و در چنین مواقعی بیشترِ تریدرها تمایل دارند که در کناری بایستدند و فقط نظاره‌گر بازار باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: «افرادی که فقط برای دست‌یابی سریع به سود به بازار آمده‌اند» کسانی بودند که در بدترین شرایطِ سقوط بازار در ماه گذشته با سرعت بیشتری رمزارزهای خود را فروختند. در مقابل، هولدرهای بلندمدت به موجودی‌های خود افزوند، که در واقع از گزارش‌های اخیر نیز مشخص است.

منبع: Cryptopotato

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت