جهش بیت ‌کوین و شکست رکوردی جدید از ژانویه 2018 تاکنون!

راهنمای مطالعه

در بحبوحه‌‌ی بلاتکلیفی نتایج انتخابات آمریکا، قیمت بیت‌کوین (BTC) در یک روز معاملاتی هیجان انگیز افزایش یافت و در حال تلاش برای ورود و تثبیت در کانال 15 هزار دلار می‌باشد. این اولین باری است که بیت‌کوین از اوایل ژانویه 2018 تاکنون موفق به فتح سطح بیش از 14500 دلار شده و اکنون محدوده 14 هزار دلار به عنوان سطح حمایتی مهمی برای این رمزارز محسوب می‌شود. درحالی که بازار در کشمکش با تنش‌های نتایج انتخابات آمریکا قرار دارد، داده‌های سایت خبری کوین‌تلگراف (Cointelegraph) و پتلفرم تحلیلی تریدینگ ویو (Tradingview) حاکی از ادامه روند صعودی بیت‌کوین است.

در زمان گزارش این خبر، بیت‌کوین سقف 14850 دلار را در پتلفرم صرافی بزرگ بیت استمپ (Bitstamp) به ثبت رساند و همچنان در تلاش برای حفظ این جایگاه و حتی جهش به کانال 15 هزار دلار می‌باشد. حواشی انتخابات آمریکا برای بیت‌کوین و طلا بازدهی خوبی را ایجاد کرده است. درهمین حین، کیث ورینگ (Keith Wareing)، تحلیلگر سایت کوین‌تلگراف، سطح مقاومتی مهمی را شناسایی کرده که بیت‌کوین برای ادامه روند صعودی خود بایستی بر آن غلبه کند. مقاومت مهم بعدی بیت کوین در مرز 15 هزار دلار قرار دارد و این رمز ارز در صورت گذر از این سطح باید بتواند شرایط خود را تثبیت کند.

به گزارش کوین تلگراف، اکثر تحلیلگران معتقدند درصورتی که محدوده 15 هزار دلار برای بیت‌کوین از مقاومت به حمایت تبدیل شود، این رمزارز می‌تواند بازدهی چشمگیری را داشته باشد و حتی با سرعت به کانال‌های بالاتری نیز حرکت کند. این محدوده از اوایل سال 2018، درست پس از آن که بیت‌کوین به سقف تاریخی خود به 20 هزار دلار جهش کرد، به مقاومت مهمی تبدیل شد و مانع از ادامه روند صعودی این رمزارز در سال 2019 گردید.    

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت