خرس‌های بیت‌ کوین در انقضای قراردادهای اختیاری 2.5 میلیارد دلاری در روز جمعه برتری دارند!

راهنمای مطالعه

قیمت بیت‌کوین (BTC) طی 7 روز گذشته تقریباً 22 درصد کاهش یافت و برای دومین بار در ماه ژوئن به محدوده 31 هزار دلار رسید. به گفته برخی تحلیلگران، مهم‌ترین خبر برای عملکرد منفی این بوده است که چین و سیستم بانکداری آن، محدودیت‌های بسیاری را برای بازار رمزارز اعمال کردند. با این حال، همان‌طور که توسط وب‌سایت کوین‌تلگراف (Cointelegraph) گزارش شده، نرخ هش بیت‌کوین با ریزشی نزدیک به 50 درصد به پایین‌ترین سطح 8 ماهه رسیده است. این عامل می‌تواند نقش مهمی در اصلاح قیمتی داشته باشد. حتی خرید اخیر 489 میلیون دلاری میکرواستراتژی (MicroStrategy) نیز برای حفظ حمایت 35 هزار دلاری کافی نبود.

این حرکت بحث‌هایی را در مورد اینکه انقضای آپشن‌ها و قراردادهای آتی در 25 ژوئن می‌تواند در پشت صحنه این ماجرا باشد، ایجاد کرده است. به هر حال، این ماه به طور بالقوه 2.5 میلیارد دلار آپشن و 2 میلیارد دلار دیگر قراردادهای آتی تسویه خواهند شد. در حال حاضر، معاملات آتی CME تقریباً نیمی از بهره باز آتی را نشان می‌دهد، اگرچه از نظر تاریخی، بیشتر سرمایه‌گذاران در آخرین هفته معاملات پوزیشین خود را حفظ می‌کنند. شرایط اولیه به نفع گاوها است، زیرا قراردادهای آپشن‌های خنثی به صعودی (خرید) با انقضا 25 ژوئن 36 درصد بیشتر در دسترس هستند.

توجه داشته باشید که چگونه 87 درصد از آپشن‌های حق خرید (تماس) بالاتر از 34 هزار دلار قرار داده شده است؛ بنابراین، اگر بیت‌کوین زیر آن سطح باقی بماند، فقط 200 میلیون دلار بهره باز از آن قراردادهای خنثی به صعودی در انقضا ماه ژوئن مشارکت خواهند کرد.

در همین حال، 46 درصد قراردادهای اختیار فروش محافظتی بالاتر از 34 هزار دلار باز شده است. این ماجرا 510 میلیون دلار بهره باز را نشان می‌دهد و به قراردادهای خنثی به صعودی مزایای قابل توجهی می‎‌بخشد.

اگر بیت کوین در تاریخ 25 ژوئن در بالای 36 هزار دلار معامله شود، اختلاف 310 میلیون دلاری که به نفع خرس‌هاست به 190 میلیون دلار کاهش می‌یابد. از سوی دیگر، خرس‌ها می‌توانند با قراردادن فشار فروش زیر 32 هزار دلار 140 میلیون دلار دیگر بهره باز اضافه نمایند. مزیت بالقوه 450 میلیون دلاری قابل توجه بوده و نباید از آن چشم‌پوشی کرد.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت