دولت آمریکا اجازه نخواهد داد شرکت‌ها به جایگزینی دلار به بیت کوین ادامه دهند!

راهنمای مطالعه

دن ناتان (Dan Nathan)، بنیانگذار Risk Reversal Advisors، می‌گوید که دولت ایالات متحده اجازه نخواهد داد شرکت‎هایی مانند تسلا (Tesla) سرمایه دلاری خود را با بیت کوین (BTC) جایگزین کنند. آنها اجازه نمی‌دهند دلار از ارز ذخیره جهانی دور بماند.

دن ناتان هفته گذشته در مصاحبه‌ای با شبکه خبری CNBC دیدگاه خود را درباره آینده بیت کوین ارائه داد. اظهارات وی به دنبال خبر سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا در بیت کوین و برنامه ریزی برای اجازه دادن به ارز دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت برای محصولاتش در آینده نزدیک بود.

ناتان مدیر شرکت Risk Reversal Advisors است که خدمات مشاوره‌ای را به بانک‌های سرمایه گذاری، مشاوران سرمایه گذاری و شرکت‌های خصوصی ارائه می‌دهد. وی اواخر دهه 1990 و 2000 را به عنوان تحلیل‌گر گزینه‌های مالی در شرکت‌های صندوق‌های سرمایه گذاری SAC ، Exis ، Cheyne Capital و در گروه مشتقات مریل لینچ (Merrill Lynch) گذراند.

وی بیان کرد که خزانه داری آمریكا و دولت آمریكا اجازه نمی‌دهند شركت‌ها شروع به جایگزینی میزان زیادی از دلار با بیت کوین كنند. آنها قطعا اجازه نمی‌دهند این اتفاق از کنترل آنها خارج شود. وقتی از ناتان پرسیده شد که تنظیم کنندگان قانون چه کاری می‌توانند انجام دهند تا شرکت‌هایی مانند تسلا، از قرار دادن بیت کوین در ترازنامه مالی خود جلوگیری کنند، وی این گونه پاسخ داد “آنها می‌توانند با درج قوانین جدی و محکم جلوی این شرکت‌ها را بگیرند. این کاری است که آنها می‌توانند انجام دهند.”

وی افزود: “ما قبلاً چنین چیزی یا شبیه به چنین چیزی را دیده‌ایم.” بنیانگذار شرکت Risk Reversal Advisors تأیید کرد: “من به شما هشدار می‌دهم که آنها اجازه نمی‌دهند دلار از ارز ذخیره جهانی دور بماند.”

ناتان به اظهارات خود ادامه داد: “در حال حاضر، ما در حالت بیش از حد خوشی به سر می‌بریم در حالی که تسلا و بیت کوین به عنوان دو دارایی خطرناک در شش ماه گذشته بیش از یک تریلیون دلار سود کسب کرده‌اند و همه اینها بر اساس امید اشتباه داشتن است. “

وی در ادامه اظهار نظر خود بیان کرد: “همه افرادی که از هر دوی این‌ها پول‌های زیادی بدست می‌آورند، فقط می‌فهمند که باید نوعی جاذبه وجود داشته باشد که بتوانند در برهه‌ای از آن استفاده کنند. هر دو با هم ترکیب می‌شوند و تشکیل آن موقعیت مورد نظر را می‌دهند، من فکر می‌کنم اگر هر دو با هم شروع به پایین آمدن کنند، وضعیت بسیار دشواری به وجود می‌آید و تأثیر موجی که در بازارهای ارزی، بازارهای مالی و موارد دیگر مشاهده خواهیم کرد، می‌تواند عالی و سازنده باشد. هیچ کس در حال حاضر در مورد این احتمال صحبت نمی‌کند. دیگر هیچ مخالفتی درباره بیت کوین وجود ندارد.”

به دنبال سرمایه گذاری بیت کوین توسط تسلا، تحلیلگران پیش بینی می‌كنند كه سیل عظیمی از شركت‌ها نیز همین كار را انجام دهند و بیت کوین را در ترازنامه مالی خود قرار دهند. توییتر نیز پیشتر گفته است كه به افزودن بیت کوین هم به عنوان ذخیره نقدی و پرداخت حقوق به كارمندان علاقه مند است.

منبع: news.bitcoin

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت