راه‌اندازی پروتکل وام دهی ترا!

مارس هاب، پروتکل اصلی وام‌دهی ترا اعلام کرده است که زنجیره برنامه مستقل کازماس خود را در 31 ژانویه راه‌اندازی می‌کند،

راهنمای مطالعه

مارس هاب، پروتکل اصلی وام‌دهی ترا اعلام کرده است که زنجیره برنامه مستقل کازماس خود را در 31 ژانویه راه‌اندازی می‌کند، و همچنین به کاربرانی که در زمان ثبت اسنپ شات ترا کلاسیک، توکن مارس داشته اند توکن‌های جدیدی تعلق خواهد گرفت.
بر اساس بیانیه 20 ژانویه، شبکه اصلی مارس هاب با 16 اعتباردهنده پیدایش، از جمله بلاک پین (Block Pane )، چیل ولیدیشن (Chill Validation)، چورس وان (Chorus One )، کازمالوژی (Cosmology )، کریپتو کرو ولیدیتور (CryptoCrew Validators )، اکو استک (ECO Stake) و دیگر اعتباردهندگان راه اندازی خواهد شد.
درمجموع 50 میلیون توکن مارس برای راه‌اندازی به اعتبارسنج ها واگذار شده است و یک ماه بعد به استخر جامعه بازگردانده می‌شود. در بیانیه آمده است: ” این نمایندگی موقت به محافظت از شبکه در برابر حمله توسط یک اعتبارسنجی سرکش کمک می کند که بصورت بالقوه می تواند هیئت بزرگی از مارس را در مدت کوتاهی پس از پیدایش جمع آوری کند و شروع به دستکاری تراکنش های زنجیره ای کند.”
توکن‌های مارس توسط آدرس‌های واجد شرایط از طریق ایردراپ که با شبکه اصلی پخش می‌شود قابل ادعا می‌شوند و قفل 64.4 میلیون توکن را برای آن دسته افرادی که در طول اسنپ شات ترا کلاسیک داشتند، باز می‌کند. اسنپ شات فایلی است با وضعیت ضبط یک بلاک چین در یک زمان خاص، شامل تمام آدرس‌ها و داده‌های تراکنش‌های موجود می شود.

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

هیچ محتوایی موجود نیست

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

هیچ محتوایی موجود نیست

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

1 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
1 سال قبل

عالی

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت