رشد چشمگیر فعالیت استیبل‌کوین همزمان با رشد بیت‌کوین!

راهنمای مطالعه

طبق گزارش منتشر شده توسط شبکه ی خبری و تحلیلی گلس نود (Glassnode)، شاهد افزایش شدید فعالیت زنجیره‌ای سه استیبل‌کوین برتر بازار هستیم و دلیل این امر، افزایش قیمت بیت کوین (BTC) و ورود این رمز ارز به کانال 11 هزار دلار بیان شده است.

روند رو به رشد استیبل‌کوین‌ها!

چندین استیبل‌کوین اخیرا رشد قابل توجهی در بازار را تجربه کرده‌اند. همچنین، این رشد با افزایش قیمت بیت کوین همزمان شد و هنوز مشخص نیست که این موضوع می تواند سنجش مناسبی باشد یا خیر. افزایش حجم انتقال استیبل کوین برخلاف افزایش حجم معاملات، نمایانگر بهتری از استفاده رمز ارزها در اکوسیستم مربوط به آنها می باشد. اگرچه هیچ روند صعودی واقعی بدون تزریق ارز فیات اضافی نمی تواند اتفاق بیفتد، اما وقتی صحبت از بیت کوین به میان می‌آید، به نظر می رسد استیبل کوین پیروز می شود. همچنین بیشتر معاملات نهنگ ها با استیبل کوین همراه است و خبری از ارز فیات نیست.

همواره بازار صعودی، با افزایش تحرکات استیبل‌کوین همراه بود. درواقع برخی از تحلیل گران پا را فراتر گذاشته و تزریق استیبل کوین هایی همچون تتر را عامل اصلی روند افزایش قیمت می دانند. اگرچه هنوز دلیلی برای اثبات این ادعا از سمت تحلیل گران ارائه نشده اما همچنان به عنوان یک فرضیه قوی در بازار رمز ارز باقی مانده است. تتر نیز به عنوان یکی از استیبل کوین های اصلی بازار، در روزهای اخیر که بیت کوین در شرایط صعودی به سر می برد، با افزایش شدید فعالیت و تعداد تراکنش مواجه شد. طبق اعلام رسمی ارائه شده در توییتر تتر، 300 میلیون دلار از این استیبل کوین، از شبکه‌ی ترون (TRON) به شبکه ی اتریوم (ETH) منتقل شد.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت