رشد ۱۷ درصدی ارزش سهام پی‌پال پس از ورود به بازار بیت‌ کوین!

راهنمای مطالعه

شرکت پی‌پال (Paypal) در ۱۲ نوامبر امکان معامله رمزارزها را برای مشتریان آمریکایی خود فراهم کرد. به همین دلیل در روزهای اخیر سهام این شرکت نسبت به بورس نزدک (Nasdaq) و به طور کلی بازار سهام آمریکا عملکرد بهتری داشته و در روز گذشته نیز رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. از ۱۲ نوامبر تاکنون بازدهی بورس نزدک که متشکل از سهام شرکت‌های تکنولوژی محور است در حدود ۶.۵ درصد بوده و شاخص S&P 500 که نمایانگر سهام بزرگ به لحاظ ارزش بازار است بیش از ۳.۵ درصد بازدهی داشته است. در مقابل پی‌پال در همین بازده زمانی 17 درصد رشد داشت.

اگرچه ورود پی‌پال به بازار رمزارز تنها عامل رشد چشمگیر ارزش سهام این شرکت نبوده، اما جایگاه مطلوب این شرکت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات پرداخت در رشد فراگیری دارایی‌های دیجیتال بسیار موثر بوده است، به گونه‌ای که حتی برخی از تحلیل‌گران معتقدند که افزایش قیمت بیت‌کوین (BTC) می‌تواند تاثیر مثبتی بر آینده پی‌پال داشته باشد. از سوی دیگر شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت خدمات پرداخت نیز به طور مثبت بر قیمت بیت‌کوین تاثیرگذار است. داده‌های اخیر نشان می‌دهد که چندین هفته پیش از آغاز به کار پلتفرم رمزارز در آمریکا، پی‌پال حدود ۷۰ درصد از بیت‌کوین‌هایی که به تازگی استخراج شده بودند را جمع‌آوری کرده است.

در سال ۲۰۱۹ نتایج تحقیقی بر روی ۵۰۰۰ نفر از شهروندان آمریکایی نشان داد که ۶.۲ درصد از افراد بالاتر از ۱۸ سال در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌ و ۷.۳ درصد دیگر نیز برای نخستین بار قصد خرید این رمزارز را دارند. با فرض صحت این آمار، رمزارزها می‌توانند تاثیر قابل‌توجهی بر کسب و کار پی‌پال داشته باشند، چراکه بواسطه سهولت پلتفرم این شرکت افراد بیشتری از خدمات آن استفاده خواهند کرد. مصداق بارز این موضوع اپلیکیشن کش اپ (Cash App) متعلق به شرکت اسکوئر (Square) است که درآمدش پس از ارائه خدمات خرید بیت‌کوین به طور چشمگیری افزایش یافت.

از ۱۲ نوامبر، پس از راه‌اندازی پلتفرم رمزارز پی‌پال برای مشتریان آمریکایی، تاکنون ارزش سهام این هولدینگ ۱۷ درصد افزایش یافته است. این شرکت تصمیم دارد تا اوایل سال ۲۰۲۱ خدمات رمزارز را در سراسر دنیا ارائه دهد. دن شولمن (Dan Shulman)، مدیرعامل این شرکت، بیان کرده است که به زودی امکان معامله ارزهای دیجیتال بانک مرکزی نیز در پلتفرم این شرکت فراهم خواهد شد.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت