رشد 5800 درصدی بیت‌ کوین از زمان نخستین انتقاد وارن بافت!

راهنمای مطالعه

پیش‌بینی سرمایه‌گذار افسانه‌ای وارن بافت (Warren Buffett) درباره بیت‌کوین(BTC) در سال 2014 کاملا نادرست بود و بزرگ‌ترین رمزارز جهان هنوز هم پس از هشت سال قدرتمند به کار خود ادامه می‌دهد. هشت سال از زمانی که سرمایه‌گذار افسانه‌ای وارن بافت برای اولین بار بیت‌کوین را رد کرد، می‌گذرد. در 3 مارس 2014، “اوراکل اوماها” (Oracle of Omaha) در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) ادعا کرد که بیت‌کوین یک رمزارز نیست. بافت همچنین نابودی بزرگ‌ترین رمزارز را پیش‌بینی کرد: “این ‌یک ارز نیست. اگر طی 10 الی 20 سال آینده، اثری از بیت‌‎کوین وجود نداشته باشد، تعجب نمی‌کنم.”

از زمانی که این میلیاردر برای اولین بار در مورد وجود بیت‌کوین انتقاد کرد، تا به حال پادشاه ارزهای دیجیتال تقریباً 5,800 درصد رشد کرده است. بیت‌کوین هشت سال پیش با قیمت 678 دلار در بازار معامله می‌شد. در طی این سال‌ها، رئیس برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway) نظرات تند و تیز متعددی در مورد بیت‌کوین ارائه داده است و به یکی از خشن‌ترین مخالفان بیت‌کوین تبدیل‌شده است. بر طبق گزارش یوتودی U.Today ، چارلی مانگر (Charlie Munger)، دست راست بافت، اخیراً بیت‌کوین را با “بیماری مقاربتی” مقایسه کرد و درخواست خود را برای ممنوع کردن کل ارز دیجیتال افزایش داد.

منبع: U.Today

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت