روند آتی بیت‌ کوین به شرایط روزهای آینده‌ی دلار بستگی دارد!

راهنمای مطالعه

قیمت بیت کوین (BTC) پس از باز پس‌گیری سطح 50 هزار دلار و سطح یک تریلیون دلاری کل بازار، در حال افزایش است. با توجه به تجربیات گذشته، تنها عاملی که می‌تواند تأثیر چشمگیری در روند فعلی بازار رمز ارز بگذارد، تغییر ارزش دلار است. در واقع آنچه برای دلار طی 24 تا 48 ساعت آینده اتفاق می‌افتد، برای ادامه بازار گاوی بسیار مهم است. سال گذشته یکی از بدترین سال‌های تاریخ دلار بود. به دلیل کاهش فعالیت‌های اقتصادی دولت ایالات متحده آمریکا، شاهد زوال تاریخی اقتصاد این کشور بودیم. با تصویب بسته‌های محرک و عرضه ارز فیات با نسبتی بی‌سابقه، دلار و اقتصاد دچار تورم شد.

با نزول ارزش دلار، سرمایه‌گذاران به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار سهام و ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین هستند. هنگامی که بیت کوین و اتریوم (ETH) چنین برتری را نسبت به سهام بدست آوردند، ترند بازار گاوی رمز ارز رو به افزایش بوده و در حال حاضر عقبگرد خاصی نداشته است. به گفته اقتصاددانان، بیت کوین از آن زمان به عنوان “دارایی محرک” ظاهر شده است و آن را به عنوان بهترین پوشش در برابر تورم پس از همه‌گیری ویروس کرونا تبدیل کرده است. با این حال، اگر دلار شروع به تغییر جهت کند، می‌تواند باعث عقب نشینی گسترده ارزهای دیجیتال و سهام شود و به طور بالقوه بازار گاوی را به پایان برساند.

هرگونه تغییر روند در بازار سهام و رمز ارز، در درجه اول به آنچه در دلار آمریکا اتفاق می‌افتد بستگی دارد. شاخص دلار (DXY) یک سبد وزنی از ارزهای فیات است که در برابر ارز ذخیره جهانی معامله می‌شوند. این بهترین شاخص برای سنجش عملکرد دلار است. از آنجا که دلار ارز اصلی است که بیشتر دارایی‌ها با آن نقد و معامله می‌شود، تأثیری که دلار می‌تواند در بازارهای دیگر بگذارد، موضوعی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت.

ارزش دلار از زمان پنجشنبه سیاه معروف بازارهای مالی به دلیل سرازیر شدن صندوق‌های محرک در اقتصاد تاکنون کاهش یافته است. با این حال، این روند نزولی شکسته شده است و اگر شاخص دلار بتواند آن را بالاتر از بلوک مقاومت نزولی فعلی قرار دهد، یک انگیزه صعودی بزرگتر به وجود می‌آید و شرایط گاوی بازار رمز ارز را متوقف کند. البته، با توجه به مسیر نزولی دلار و پول محرک بیشتری که به تازگی از دموکرات‌ها چراغ سبز دریافت کرده است، این سقوط می‌تواند ادامه داشته باشد و بیت کوین و بازار سهام را به بالاترین رکورد جدید برساند.

منبع: Bitcoinist

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت