روند کاهشی ذخیره بیت‌ کوین در صرافی‌های رمزارز!

راهنمای مطالعه

از جولای گذشته تاکنون بیشتر صرافی‌ها، جریان‌های خروجی بیشتری نسبت به ورودی را تجربه کرده‌اند که نشان می‌دهد ممکن است برطبق گفته‌های گلس‌نود (Glassnode) فروشندگان خسته شده باشند. جریان ورودی بیت‌کوین (BTC) در اکثر صرافی‌ها از جولای گذشته منفی بوده است، اما چهار صرافی اصلی برخلاف این روند با تقریباً روند یکسان جریان‌های خالص مثبت کار می‌کنند. بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی بلاک چین گلس‌نود، تنها بایننس، بیت‌ترکس، بیت‌فینکس و اف‌تی‌ایکس ورودی‌های مثبت خالص 207 هزار بیت‌کوین داشته‌اند. در همین بازه زمانی، خروجی‌های خالص که از سایر صرافی‌های ردیابی شده درمجموع بسیار بیشتر بوده است.

اف‌تی‌ایکس و هوبی (Huobi) چشمگیرترین تغییر را در دارایی‌های بیت‌کوین خود از جولای گذشته تجربه کرده‌اند. این در حالی است که اف‌تی‌ایکس میزان هولد بیت‌کوین خود را به بیش از سه برابر و عدد 103,200 بیت‌کوین رسانده است، دارایی‌های هوبی از بیش از 400 هزار بیت کوین در مارس 2020 به تنها 12300 بیت‌کوین رسیده است. بااین‌حال، گلس‌نود جریان نسبتاً پایین فعلی را به «مقیاس عدم اطمینان بازار در حال حاضر» نسبت می‌دهد و بنابر اعتقاد این شرکت بازار معاملات رمزارز، به‌طورکلی به‌منظور محافظت از ریسک، به معاملات مشتقات به فروش نقدی روی آورده است.

جریان‌های ورودی ارز برای کمک به درک بهتر از اینکه آیا سرمایه‌گذاران آماده نقدینگی یا هولد کوین‌های خود هستند، اندازه‌گیری می‌شوند. جریان خالص ورودی همان فشار فروش ورودی است، درحالی‌که جریان خروجی خالص نشان‌دهنده موضوع دیگری است. کوین‌هایی که در زنجیره باقی می‌مانند، قیمت میانگین 24,100 دلار برای هر بیت‌کوین را نشان می‌دهد که حاکی از این موضوع است که اکثر دارندگان از حاشیه سود 63 درصدی برخوردار هستند. قیمت میانگین در تضاد با قیمت ضمنی 39,200 دلار است. قیمت ضمنی یک قیمت ارزش منصفانه تخمینی برای هر کوین است و در حال حاضر دقیقاً زیر نقطه سربه‌سر قرار دارد.

منبع: Cointelegraph

Bingx
wallex
nobitex
coinex
abantether
bitpin
Bingx
coinex
wallex
abantether
nobitex
bitpin

با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر، از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

مرتبط پست ها

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید

امتیاز پست: / 5. بر اساس رای

اولین رای را ثبت نمایید

ممکن است علاقه مند باشید

مرتبط پست ها

به بحث بپیوندید

خبرنامه
اطلاع از

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت

5 ارز برتر بازار

# ارز دیجیتالقيمتتغییر روزانهتغییر هفتگیقیمت تومانی

آخرین مطالب سایت